به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رضا طالبیزاده مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در آغاز دوره توجیهی بدو خدمت تعدادی از کارکنان جدید الاستخدام اداره کل ثبت اسناد و املاک این استان با ارائه شرحی از خدمات و تشکیلات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور توصیههای لازم را در خصوص خدمت به مردم به کارمندان جدید ارائه کرد.
وی با بیان اینکه ادارات ثبت اسناد و املاک با توجه به تنوع خدماتی که به مردم ارائه میدهند از پر رفت و آمدترین ادارات در سطح کشور هستند، رضایت مراجعین را شاخص مهمی برای موفقیت این ادارات دانست.
طالبیزاده در تشریح خدمات و فعالیتهای ادارات ثبت به چهار بخش املاک و کاداستر، اسناد و سردفتران، اجرای اسناد رسمی و ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری اشاره و ماموریت اصلی سازمان ثبت را در قالب این چهار بخش تعریف کرد.
وی ادامه داد: آشنایی کارکنان با قوانین و مقررات مربوطه در بدو استخدام و شروع خدمت عنصر مهمی جهت کاهش تخلفات و نارضایتیها است و میزان قابل توجهی از تخلفات کارکنان مربوط به عدم آشنایی و اشراف آنان نسبت به قوانین و مقررات حاکم بر محیط کار است.
این مقام قضایی تصریح کرد: مهمترین و اصلی ترین هدفی که یک کارمند باید آن را ملاک عمل خود قرار دهد رضایت خداوند است و هیچ هدف و انگیزه ای بالاتر از کسب رضایت خداوند در خدمت به مردم وجود ندارد.
شایان ذکر است دوره توجیهی بدو خدمت کارکنان جدیدالاستخدام اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان طی دو روز در محل اداره کل برگزار و در طی این دوره مدرسین مختلف به بیان سرفصل های آموزشی پرداختند.