حاشیه سازی ها نباید موجب غفلت مسئولان از «جهاد اقتصادی» شود

 خبرگزاری فارس: ارسلان فتحی پور با بیان اینکه باید موتور محرک اقتصاد کشور با جهاد در این حوزه فعال تر شود، اظهار داشت: حاشیه سازی ها نباید موجب غفلت مسئولان از شعار عملی جهاد اقتصادی شود.
 
ارسلان فتحی پور نماینده مردم کلیبر و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به مزین شدن سال 90 به نام سال جهاد اقتصادی، گفت: نباید مسئولان اجازه دهند که فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد اقتصادی به حاشیه برود.
 
وی افزود: جهاد در حوزه اقتصاد یک حکم است و بر همین اساس بر همگان واجب شده که از این حکم رهبر معظم انقلاب اطاعت کنند.
 
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه تصریح کرد: مسئولان باید کاملاً هماهنگ و همراه با فعالان اقتصادی و مردم در زمینه پیشبرد اهداف جهاد اقتصادی گام برداشته و هر 6ماه یک بار گزارش عملکردی را به محضر رهبر انقلاب ارائه دهند.
 
فتحی‎پور ادامه داد: باید مشخص شود که قوای سه گانه و مسئولان اجرایی در سطوح مختلف چه اقداماتی در زمینه جهاد اقتصادی انجام داده اند.
 
وی با بیان اینکه: "پیشنهاد می کنم که ستادی برای رصد اقدامات انجام شده در حوزه جهاد اقتصادی تشکیل شود "، اظهار داشت: باید در حوزه جهاد اقتصادی آن‎قدر فعالیت کنیم که کشور به سمت اقتصاد پویا و قوی حرکت کند.
 
نماینده مردم کلیبر در مجلس در پایان تأکید کرد: باید موتور محرک اقتصاد کشور با جهاد در این حوزه فعال تر شده و حاشیه ‎سازی‎ها نباید موجب غفلت مسئولان از جهاد اقتصادی شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر