ماهان شبکه ایرانیان

جریان سازی های انحرافی نباید مسئولان را از "جهاد اقتصادی " غافل کند

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: مسائل داخلی و جریان سازی های انحرافی نباید مسئولان نظام را به خود مشغول کند و از رسالت اصلی خود در سال "جهاد اقتصادی " غافل بمانند.
 
آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با بیان اینکه مقام معظم رهبری برای پیشرفت، عدالت و حرکت رو به رشد نظام و ملت به سمت تحقق پیشرفت در دهه چهارم انقلاب بسیار مصمم و جدی هستند، اظهار داشت: رهبر انقلاب در یک فراخوان عمومی برای مسئولان و مردم، سال 90 را به عنوان سال "جهاد اقتصادی " اعلام کردند.
 
وی بر همین اساس نامگذاری امسال را از سوی رهبری به این دلیل دانست که آهنگ و عزم مسئولان و برنامه سال 90 همه بخش ها و اجزای مختلف نظام و مسئولان با حرکت رو به رشد پیشرفت و عدالت با شعاع "جهاد اقتصادی " صورت گیرد.
 
معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه در ماه اول و دوم سال تا حدودی برنامه های این سال تبیین شده است، افزود: این مطالبه جدی هنوز که در فصل اول سال قرار داریم، نباید تحت الشعاع مسائل حاشیه ای و منازعات داخلی قرار گیرد.
 
آیت الله کعبی یکی از جلوه های موفقیت نظام جمهوری اسلامی را در طول 32 سال گذشته را این دانست که مسائل حاشیه ای حرکت رو به رشد ملت ایران را متوقف نکرده است.
 
وی در خاتمه تأکید کرد: در حال حاضر مسائل داخلی و جریان سازی های انحرافی نباید مسئولان نظام را به خود مشغول کند و از رسالت اصلی خود در سال "جهاد اقتصادی " غافل بمانند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان