فرهنگ سازی جهاد اقتصادی توسط آموزش و پرورش نهادینه شود

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، با تاکید بر فرهنگ سازی در راستای جهاد اقتصادی توسط آموزش و پرورش، گفت: موفقیت کشور در راستای فرهنگ سازی در این نهاد آموزشی است.
 
 به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، محمد علی امیری، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، عصر روز گذشته (21 فروردین) در گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش شهرستان های استان در باشگاه فرهنگیان ساری به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری با عنوان " جهاد اقتصادی" اشاره کرد و گفت: مسئولان آموزش و پرورش باید در سال جهاد اقتصادی برای پویایی، نشاط و تربیت اقتصادی دانش آموزان برنامه ریزی کرده و تلاش مضاعفی داشته باشند.
 وی با تاکید بر ایجاد فرهنگسازی در راستای جهاد اقتصادی توسط آموزش و پرورش تاکید و اذعان کرد: موفقیت جمهوری اسلامی ایران در راستای فرهنگسازی در این نهاد آموزشی است زیرا از اصلی ترین وظایف نظام آمورشی کشور محسوب می شود.
امیری تصریح کرد: موفقیت در اقتصاد سالم نیز مانند سایر عرصه ها در گرو فرهنگ سازی صحیح است که این مهم از ابتدا باید در مدارس ایجاد شود و به کشور تسری یابد.
 مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه رفتار، شخصیت و منش فرزندان معرف تربیت خانوادشان است، از خانواده ها خواست تا در پرورش دانش آموزان، مدرسه را یاری دهند.
 وی با بیان اینکه کارآفرینی یکی از وظایف مهم اقتصادی آموزش و پرورش است که باید با آموزش صحیح دانش آموزان زمینه آن را برای نسل های آینده نیز فراهم کرد، گفت: مسئولان روابط عمومی باید با نقش رسانه ای و خبری خود، مطالبات مردم را از آموزش و پرورش تامین کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر