ماهان شبکه ایرانیان

پردرآمدترین اجراهای سبک کانتری در سال ۲۰۱۶

موسیقی کانتری گونه‌ای از موسیقی محلی آمریکا است که به‌صورت بسیار گسترده در بسیاری از ایالت‌ها نواخته شده و طرفداران بسیاری دارد

دالی پارتونموسیقی کانتری گونه‌ای از موسیقی محلی آمریکا است که به‌صورت بسیار گسترده در بسیاری از ایالت‌ها نواخته شده و طرفداران بسیاری دارد. هرساله مراسمی برای این ژانر موسیقی مانند جشنواره‌ی موسیقی آمریکایی کانتری و جوایز موسیقی کانتری برگزار می‌شود. از آلات اصلی این ژانر می‌توان به گیتار لپ استیل بانجو، ویلن، گیتار و هارمونیکا یا سازدهنی اشاره کرد. امروز قصد داریم در بنیتا به پردرآمدترین اجراهای این سبک در سال 2016 بپردازیم.

15- میراندا لمِبرت (18 میلیون دلار)

میراندا لمبرت

Credit: 2016 Getty Images

او که به‌عنوان یک خواننده‌ی سولو محسوب می‌شود با شرکت‌هایی نظیر رد55واین (Red55 Wine) و پینک پیستول همکاری داشته و در آغاز تورهای کندی چسنی هم به اجرای آهنگ می‌پردازد.

14- برد پِیسلی (18/5 میلیون دلار)

برد پِیسلی

Credit: 2016 Getty Images

این خواننده‌ی سبک کانتری با گیتار خود 71 اجرا در این سال داشته است. او که به‌تازگی وارد این فهرست شده در آخرین کار خود آهنگی جدید با همکاری خواننده‌ی پاپ دِمی لواتو اجرا کرده است.

13- دالی پارتون (19 میلیون دلار)

 

Credit: 2016 Getty Images

این خواننده‌ی 70 ساله به‌مانند امپراتوری خود در این حرفه، دارای یک امپراتوری کاری دیگر به نام دالی وود پارک در ایالت تنسی آمریکا نیز هست.

12- گروه راسکال فلتز (19/5 میلیون دلار)

گروه راسکال فلتز

Credit: 2016 Getty Images

یک دهه از فعالیت این گروه در این سبک می‌گذرد. گفته می‌شود درآمد ناخالص این گروه در هر شب اجرای خود در آمریکای شمالی به نیم میلیون دلار می‌رسد.

11- فلوریدا جورجیا لاین (20 میلیون دلار)

فلوریدا جورجیا لاین

Credit: 2016 Getty Images

این گروه کانتری راک در مدت بررسی و رتبه‌بندی‌های ما 69 اجرا داشته است. این گروه با حضور در تور Anything Goes Tour به درآمد ناخالص 29/5 میلیون دلار در آمریکا و کانادا دست یافت.

10- کیث اوربان (22 میلیون دلار)

کیث اوربان

Credit: 2016 Getty Images

این خواننده که در نیوزیلند متولد و در استرالیا بزرگ شده است با آخرین آلبوم خود به شماره یک این سبک تبدیل شده است. بیشتر درآمد کیث از برگزاری تورها و شوی آمریکن آیدل به دست می‌آید.

9- بلک شلتون (24 میلیون دلار)

بلک شلتون

Credit: 2016 Getty Images

بلک شلتون شریک جدید زندگی گوئن استفانی موفق به کسب همین مقدار درآمد از طریق مربی‌گری در برنامه وُیس در این سال شده است.

8- کری آندروود (26 میلیون دلار)

کری آندروود

Credit: 2016 Getty Images

کری که زمانی یکی از برندگان مسابقات آمریکن آیدل بود حالا در این مدت 66 اجرا از خود به نمایش گذاشته است. او علاوه بر این کار لباس‌های ورزشی با برند خود را نیز به بازار عرضه می‌کند.

7- شانیا تواین (27/5 میلیون دلار)

شانیا تواین

Credit: 2016 Getty Images

شانیا به لطف زندگی در شهر لاس‌وگاس بالاترین دستمزد را در میان زنان از آن خود کرده است.

6- گروه زک برون (30 میلیون دلار)

گروه زک برون

Credit: 2016 Getty Images

این گروه که سه بار برنده‌ی جایزه‌ی گرمی شده است در سال گذشته موفق به تکمیل چهارمین آلبوم خود شد و در طول 12 ماه از سال 65 اجرا در سراسر کشور برگزار کرد.

5- جیسون آلدین (36/5 میلیون دلار)

جیسون آلدین

Credit: 2016 Getty Images

جیسون در سال گذشته تنها خواننده‌ی سبک کانتری بود که سهام شرکت موزیک تیدال (Tidal) را در اختیار داشت. او همچنان بیشتر درآمد خود را از این طریق به دست می‌آورد.

4- توبی کیث (47/5 میلیون دلار)

توبی کیث

Credit: 2016 Getty Images

کیث موفق به کسب 450 میلیون دلار درآمد ناخالص در 9 سال گذشته به لطف برگزاری تورهای مختلف شده است.

3- لوک برایان (53 میلیون دلار)

لوک برایان

Credit: 2016 Getty Images

این خواننده‌ی اهل جورجیا معمولاً یک کلاه بیس‌بالی به‌جای یک کلاه گاوچرانی به سر می‌گذارد (کلاه گاوچرانی مخصوص خوانندگان سبک کانتری است)، اما این کار مانع از کسب درآمد بالای او در این راه و داشتن هفت اجرا در هر شهر نشده است.

2- کنی چِسنی (56 میلیون دلار)

کنی چِسنی

Credit: 2016 Getty Images

آلبوم بعدی او ستایش کیهانی (Cosmic Hallelujah) نام داشته و حرکتی مناسب در پاسخ به پیشگامی‌های تیلور سویفت و گروه رولینگ استونز است که همواره ستاره سالن‌های اجرا بوده‌اند.

1- گارث بروکز (70 میلیون دلار)

گارث بروکز

Credit: 2016 Getty Images

این خواننده‌ی سبک کانتری برای دومین سال به صحنه‌ی برگزاری تورها بازگشته و گفته می‌شود این روند را در سال 2017 ادامه خواهد داد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان