ماهان شبکه ایرانیان

استایلی به سبک شلوارک و کمربند برای تابستان

GQ

سایت کیو جی هرروز و هرماه سال در صفحات اینستاگرام می‌گردد و بهترین نوع پوشش را برای همان روز برای شما انتخاب می‌کند؛ اما این بار نگاهی دقیق‌تر به این قضیه داشته است. امروز روش ست کردن کمربندهای تابستانی با تی‌شرت‌های مختلف زیر ذره‌بین این سایت رفته است. با بنیتا همراه باشید.


تابستان را درک نخواهید کرد مگر اینکه فعالیت خارج از خانه داشته باشید. این فصل، فصل مشقت باری و درعین‌حال لذت بخشی برای دوچرخه‌سواران، گردش گران و فوتبالیست‌های روزهای تعطیل است. ولی یک نکته اساسی وجود دارد. لباس‌ها برای این فعالیت‌ها مناسب نخواهند بود مگر اینکه بتوانید آن‌ها را به صورتی که قابل پوشیدن برای تابستان باشد، ست کنید. این‌یک راه‌کار برای کل روز شما نیست. شما اگر می‌خواهید از سرزمین فوتبال به دیدن عشق خود بروید، باید راه‌کار جدیدی را اجرا کنید. چون ما با پوشیدن لباس‌های راحتی برای مکان‌هایی که باید رسمی بپوشید و شخصیت خودتان را نشان دهید مخالف هستیم.
بحث ما بر روی شلوارک‌هاست. شلوارک‌هایی که در مکان‌های مختلف اسامی مختلفی به خود می‌گیرند، از شلوارک کمپ گرفته تا شلوارک‌های صنعتی. نوستالژی این شلوارک‌ها تعداد جیب‌های آن‌ها است که معمولاً در قسمت جلو شلوارک هستند و ممکن است گاهی تعدادشان خیلی زیاد شود. پوشیدن این سبک لباس شما رو به یاد پیشاهنگ‌های کمپ‌های دبیرستانی می‌اندازد. گاهی اوقات این شلوارک‌ها به‌قدری نازک هستند که جنسی شبیه کتان به خود می‌گیرند. برای اینکه مطمئن شوید شلوارک شما (اگر بتوانید بپوشید) شمارا از دانشگاه به مرکز شهر می‌تواند برساند، باید یک کمربند برایش دست‌وپا کنید. ما برای شما در اینجا چند ست از کمربند و شلوارک را آورده‌ایم. آن‌ها را ببینید و الهام بگیرید:

GQGQ


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان