فرهادی:

مأموریت بهزیستى، مأموریتى حاکمیتى است

فرماندار و معاون استاندار تهران گفت: کار بهزیستى از کودکان آغاز و معتادان، متکدیان و افراد مسن را نیز شامل می‌شود و مأموریت بهزیستى، مأموریتى حاکمیتى است.

مأموریت بهزیستى، مأموریتى حاکمیتى استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعى باشگاه خبرنگاران جوان؛ عیسى فرهادى فرماندار و معاون استاندار تهران در آیین افتتاح احبا که امروز(شنبه) برگزار شد، ضمن فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا اظهار داشت: امروز خانواده‌هاى ما تحت تأثیر جامعه جهانى در حال از هم پاشیده شدن هستند و آثار آن در جامعه کاملا مشهود است.

وى ادامه داد: زمانى که خانواده‌اى متلاشى مى‌شود، بیشترین مسئولیت متوجه بهزیستى می‌شود. امروز جامعه ما دیگر آن جامعه با فامیل‌هاى بزرگ نیست و تمامی خانواده‌ها تک فرزند هستند که خود عاملى بسیار تأثیرگذار بر ذهن افراد است، زیرا انسان به ذات خود تعامل‌پذیر است.

فرماندار تهران ضمن اشاره به وظایف و مسئولیت‌هاى بهزیستى تصریح کرد: کار بهزیستى از کودکان آغاز و معتادان، متکدیان و افراد مسن را نیز شامل می‌شود. مأموریت بهزیستى، مأموریتى حاکمیتى است.

معاون استاندار تهران ادامه داد: تهران شرایط بدى از لحاظ آسیب‌پذیرى اجتماعى دارد، مثلا هر فردى که با خانواده خود مشکل پیدا می‌کند به تهران پناه مى‌آورد. طى ماه‌هاى اخیر حدود 8 هزار معتاد جمع آورى شده است و شروع به جمع آوری متکدیان کرده‌ایم تا به سردسته‌های باندهاى تکدى‌گرى برسیم.

فرهادى گفت: بهزیستى تهران در چند ماه گذشته 8 میلیارد تومان به خانواده‌هاى تکدى‌گران و معتادان جمع‌آورى شده کمک کرده است که اگر کمک‌هاى بخش خصوصی نبود، بهزیستی نمی‌توانست کارهاى خود را به طور کامل به انجام رساند.

انتهاى پیام/
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر