جهاد اقتصادی ناشی از توجه رهبری به شاخص های پیشرفت است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مقام معظم رهبری سال جاری را به نام سال جهاد اقتصادی نامگذاری کرده اند که این امر نشان از درایت همیشگی و توجه معظم له به اوضاع کشور و شاخص های پیشرفت جامعه دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی صبح امروز در دیدار مدیر عامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان با تبریک سال نو اظهار داشت: آغاز سال نو همان گونه که با بهار طبیعت همراه است باید بهار دل ها نیز باشد و تمام آحاد جامعه با دوری از کینه توزی ها و دشمنی ها صله ارحام را به جا آورند و این بهار بهانه ای برای آغاز یک تحول بنیادی در درون خود و زندگی خود قرار دهند.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری سال جاری را به نام سال جهاد اقتصادی نامگذاری کرده اند که این امر نشان از درایت همیشگی و توجه معظم له به اوضاع کشور و شاخص های پیشرفت جامعه دارد.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آنچه موجبات یک جهاد اقتصادی را پدید می آورد همت، تلاش همگام و همسوی تمامی مسئولان در تمامی عرصه های اقتصادی اجتماعی است که می تواند تحولات عظیمی را به وجود آورد.
نعیم آبادی، داشتن اقتصادی پویا و شکوفا را عامل پیشرفت جامعه دانست و بیان داشت: رونق اقتصادی، جامعه را به دستاوردهای بزرگی که شایسته آن است سوق می دهد.
امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نامگذاری ها و عناوین سال ها باید در سال های بعد نیز مورد توجه جامعه قرار گیرد ابراز داشت: نباید تصور شود که نامگذاری ها تنها مختص یک سال خاص است بلکه به عنوان مثال اصلاح الگوی مصرف و یا همت مضاعف باید به طور مداوم و در تمام زندگی مورد توجه قرار گیرد.
نعیم آبادی همچنین از مسئولان نیز خواست در هر حوزه ای که فعالیت دارند به تحقق عملی شعار سال در حوزه خود با اصلاح ساختارهای مدنظر توجه کنند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان