جهاد اقتصادی باید همسو با جهاد فرهنگی باشد

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: پیشرفت اقتصادی کشور بهترین راه برای تبلیغ و گسترش انقلاب اسلامی به سایر کشورهای جهان است.
به گزارش مهر، آیت الله سید احمد خاتمی با اشاره به نام گذاری سال 90 از سوی مقام معظم رهبری به سال جهاد اقتصادی اظهار داشت: اگر ما بتوانیم انقلاب خود را به عنوان انقلاب الگو در عرصه اقتصادی و معیشتی مردم مطرح کنیم و به جهانیان ارائه دهیم و به مردم بگوییم که این انقلاب، هم دنیای مردم را آباد می کند و هم آخرت آنها را، بهترین راه برای تبلیغ و گسترش انقلاب اسلامی ایران به جهان خواهد بود.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: در این شرایط، دنیا می فهمد که دین علاوه بر تضمین آخرت، دنیای مردم را نیز آباد می کند، در نتیجه تمامی جهانیان پذیرای انقلاب ما می شوند.
وی جهاد در عرصه اقتصادی را به معنای تلاش مخلصانه، همراه با سختکوشی در راستای آبادی کشور معرفی کرد و گفت: در این راه، مردم و مسئولان باید جهادگونه وارد عمل شوند و در عرصه اقتصادی کشور تلاش نمایند.
خاتمی ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری تأکید کردند، جهاد اقتصادی، با انگیزه و تلاش از سر عشق سامان می گیرد و در این راه نیازمند اتحاد مردم و توجه جامعه و مسئولان به مسائل غیر حاشیه ای است.
 
جهاد اقتصادی باید همسو با جهاد فرهنگی باشد
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با بیان این که جهاد فرهنگی، روح نظام اسلامی است، اظهار کرد: زمانی جهاد اقتصادی می تواند چهره موفقی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه نماید که همسو با جهاد فرهنگی باشد.
وی نقش حوزه در این عرصه را مهم دانست و گفت: حوزه باید در این عرصه به عنوان چشم بینا در عرصه فرهنگی مراقب باشند که جهاد اقتصادی همسو با جهاد فرهنگی نظام جمهوری اسلامی باشد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان