تکمیل مسکن مهر نوعی جهاد اقتصادی است

فرماندار دامغان گفت: تکمیل پروژه های مسکن مهر نوعی جهاد اقتصادی است که باید در این زمینه تلاش ها نسبت به سال قبل افزایش یابد.
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مرتضی علی آبادی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای مسکن شهرستان دامغان در سال جاری اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی باید فعالیت و تلاش ما در بخش مسکن همانند دیگر بخش ها مضاعف شود.
وی تصریح کرد: در اجرای طرح مسکن مهر در شهرستان دامغان از زمان بندی برنامه ها، جایگاه و بسترهای لازم عقب هستیم که باید در این زمینه تلاش کرده و بتوانیم عقب ماندگی ها را جبران کنیم.
علی آبادی اضافه کرد: در اجرای طرح مسکن مهر باید به کیفیت کار بپردازیم و از آن غافل نباشیم و اصول فنی و مهندسی در ساخت مسکن باید به خوبی رعایت شود.
فرماندار دامغان همچنین بر اجرای طرح محوطه سازی در سایت مسکن مهر از سوی شهرداری دامغان تاکید کرد و خواستار اجرای هر چه سریع تر آن شد.
وی گفت: جهاد در مفاهیم دینی و اسلامی دارای ارزش بوده و مقدس است و این عنوان همراه با صداقت، گذشت، شهادت، استقامت، تلاش مضاعف و سبقت جویی در خدمت همراه بوده و معنی می شود.
علی آبادی ادامه داد: جهاد اقتصادی عنوانی ارزشی است که جهت تحقق آن باید تلاش بسیار مضاعف انجام داد تا فعالیت ها جنبه جهادی پیدا کند و نگرش اقتصادی ما باید همراه با عدالت، استقامت و خدامحوری به جای دنیامحوری باشد تا جهاد اقتصادی به معنا و مفهوم واقعی خود تحقق پیدا کند.
فرماندار دامغان افزود: تلاش و فعالیت مضاعف و مستمر در جهاد اقتصادی با نگرش عدالت و خدامحوری تنها وظیفه یک دستگاه یا مجموعه ای از افراد جامعه نیست بلکه آحاد مردم و فرد فرد آنها باید وظیفه خود را در این جهاد تشخیص داده و به آن به صورت جهادی عمل کنند، در این صورت هیچ فردی در جامعه بدون مسئولیت و وظیفه نیست.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان