مدیریت سرمایه های سرگردان از برنامه های جهاد اقتصادی است

معاون نیروی انسانی و توسعه مدیریت وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: مدیریت سرمایه های سرگردان دستگاه های اجرایی و به جریان انداختن آن در راستای عمران کشور از برنامه های مهم دولت در سال جهاد اقتصادی است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، احمد صادقی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده است، مدیریت صحیح و هدفمند در استفاده از سرمایه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: امروز آن طور که باید و شاید از ظرفیت های موجود در کشور استفاده نمی شود که باید استفاده بهینه از تمام ظرفیت ها به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.
معاون نیروی انسانی و توسعه مدیریت وزارت امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: نامگذاری امسال به نام سال جهاد اقتصادی بیانگر عمق تیزبینی مقام معظم رهبری است که به خوبی مسائل و نیازهای کشور را در آینده دیده و برای آن برنامه ریزی می کند.
صادقی ادامه داد: آنچه باید در این سال مد نظر تمام مدیران قرار گیرد اصلاح الگوی مصرف و رفتارهایی است که نقش موثری در تحقق پیام مقام معظم رهبری خواهد داشت.
وی اظهار داشت: آنچه بیش از همه نیاز کشور به جهاد اقتصادی را ثابت می کند مقابله با دشمنان در عرصه جنگ نرم و تحریم ها است، چرا که جهاد اقتصادی منجر به شکست تمام توطئه های دشمنان خواهد شد.
معاون نیروی انسانی و توسعه مدیریت وزارت امور اقتصادی و دارایی یادآور شد: تحریم ها نه تنها تاثیری بر ایران نداشته است، بلکه امروز ایران اسلامی به برکت این تحریم ها به موفقیت های بزرگی دست یافته است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان