ماهان شبکه ایرانیان

مردم در تحقق جهاد اقتصادی حرف اول را می زنند

استاندار اردبیل گفت: مشارکت گسترده و همه جانبه مردم در تحقق شعار جهاد اقتصادی حرف اول را می زند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای صنعتی استان با اشاره به اینکه مردم همواره در کشور سبب تغییرات مؤثری بوده اند، اظهار داشت: در تحقق شعار امسال نیز که از سوی مقام معظم رهبری سال جهاد اقتصادی نام گرفته است نخستین قدم مشارکت همه جانبه مردم است و امید می رود با نهادینه شدن الگوی صحیح مصرف در بین خانواده ها ارزش های افزوده تبدیل به سرمایه هایی برای ایجاد واحدهای صنعتی جدید شود.
وی گفت: استان اردبیل ظرفیت و زمینه های مناسب و فراوانی برای رشد و توسعه صنعتی و معدنی دارد و کافی است با اندکی کار و تلاش این استعدادها و ظرفیت های بالقوه به بالفعل تبدیل شده و سیمای اقتصاد و اشتغال در استان تغییر یابد.
استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه توسعه بخش صنعت و معدن در استان اردبیل باید شتاب بیشتری بگیرد، افزود: با تقویت بخش صنعت و معدن و ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی می توانیم از وابستگی رهایی یافته و در عرصه اقتصادی و تولیدی خودکفا شویم.
صابری ضمانت اجرایی این شعار در کشور را کار و همت مضاعف از سوی مسئولان اعلام کرد و اظهار داشت: دولت زمینه مساعدی برای فعالیت بخش های مختلف در کشور فراهم کرده است و این بار وظیفه مسئولان است تا با فعالیت های خود به بسط و توسعه فضای کار و اقتصاد در کشور همت گمارند.
وی با بیان اینکه فعالیت های اقتصادی باید در سال جهاد اقتصادی پررنگ تر شود، خاطرنشان کرد: باید سربازان اقتصادی خود را توانمندتر از گذشته کرده و در این عرصه قوی تر از پیش به فعالیت بپردازند تا در مواجهه و مقابله با تحریم ها سربلند بیرون آییم.
به گزارش فارس از اردبیل، استاندار اردبیل گفت: تشکیل جلسه ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای صنعتی را در استان به فال نیک می گیریم چرا که با تشکیل این ستاد در استان بسیاری از گره های پیشروی صنعت و معدن باز شده و نتایج مناسبی در این حوزه به دست خواهد آمد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان