تمام ظرفیت های آموزش و پرورش برای حمایت از تولید ملی استفاده می شود

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از برنامه ریزی برای استفاده از کلیه ظرفیت های آموزش و پرورش برای حمایت از تولید ملی در استان کردستان خبر داد.
خسرو ساکی در جلسه شورای معاونان و روسای گروه این اداره کل با اشاره به وظیفه آموزش و پرورش در قبال فرهنگ عمومی جامعه، به رویکرد فرهنگی پیام نوروزی مقام معظم رهبری پرداخت و بر نقش فرهنگیان در فرهنگ سازی برای حمایت از تولید ملی تاکید کرد و افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته از تمام ظرفیت های آموزش و پرورش در راستای حمایت از تولید ملی استفاده می شود.
وی با اشاره به نامگذاری سال 91 از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، وظیفه آحاد جامعه از جمله آموزش و پرورش را حمایت از تولید ملی عنوان کرد و ضمن تاکید بر خرید کالاهای ایرانی افزود: آموزش و پرورش تمام سعی و تلاش خود را برای فرهنگسازی و استفاده از کالاهای ملی به کار می گیرد تا دانش آموزان به عنوان سفیران فرهنگی خانواده ها به سوی مصرف تولیدات ملی سوق دهند.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی ماهر برای تقویت چرخه تولید، بر تبیین پیام نوروزی مقام معظم رهبری توسط مسئولان آموزش و پرورش استان کردستان در برنامه های آغازین مدارس، جلسات و نشست های مختلف تاکید کرد و یادآور شد: با لبیک به پیام رهبر معظم انقلاب همه باید در راستای توسعه همه جانبه کشور گام برداریم و آموزش و پرورش در این بخش اقدامات مختلفی را در دستور کار قرار می دهد.
ساکی در پایان گفت: در کنار برنامه ریزی برای اجرای برنامه های مربوط به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اهداف بلند مدت وزارت آموزش و پرورش به ویژه اجرای طرح تحول آموزشی نیز به صورت جدی در استان کردستان دنبال و پیگیری می شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان