ماهان شبکه ایرانیان

تجلی شعار سال ۹۱ در بازار سرمایه

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در بازار سرمایه تجلی خواهد یافت، گفت: دیگر شرکتی از بازار سرمایه اخراج نمی شود.
علی صالح آبادی در نخستین نشست ماهانه کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار در سال 91 با بیان مطلب فوق افزود: از این پس، هر شرکتی که شرایط لازم برای ماندن بر روی تابلوهای اصلی بورس اوراق بهادار را نداشته باشد، معاملاتش به بازار پایه فرابورس منتقل خواهد شد.
وی اظهار داشت: برخی از شرکت هایی که در گذشته از بورس اخراج شده اند، خواستار بازگشت به بازار سرمایه هستند که به همین علت شرایطی فراهم خواهد شد معاملات این شرکت ها در بازار پایه انجام شود تا مشکلات سهامداران این گونه شرکت ها برطرف شود.
 
تجلی شعار سال 91 در بازار سرمایه
وی با اشاره به نامگذاری سال 91 به نام سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» گفت: معتقدم نقش بازار سرمایه در شعار امسال بسیار پر رنگ است زیرا اگر به تولید ملی نگاه کنیم، امروز عمده تولید ملی کشور در بورس است. پس حمایت از تولید ملی، کمک به  شرکت های حاضر در بورس است.
صالح آبادی با بیان اینکه حمایت از کار و سرمایه ایرانی را می توان از دو بعد بررسی کرد، افزود: در بعد اول باید محیط امنی را برای سرمایه گذاری درکشور فراهم کنیم تا سرمایه ها جذب و برای کار و تولید تجهیز شوند. در بعد دوم باید امکانات تامین مالی را در کشور توسعه دهیم تا شرایط برای سرمایه گذاری مردم تسهیل یابد.
وی خاطر نشان کرد: با طراحی ابزارهای مالی متنوع (ریسک گریز، ریسک پذیر  یا ترکیبی از این دو) می توان بخشی از سرمایه ها را به سمت بازار سرمایه سوق داد.
سخنگوی سازمان بورس با بیان اینکه شرکت های کارگزاری، حلقه اتصال مردم با بازار سرمایه هستند، افزود : به طور حتم با ارائه خدمات بهتر و مناسب تر می توان سرمایه گذاران بیشتری را جذب بازار کرد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان