حمایت از تولید ملی باعث رونق کسب و کار می شود

استاندار تهران به  نامگذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اشاره کرد و گفت: حمایت از تولید ملی باعث رونق کسب و کار در کشور شده و هیچ بازاری برای سرمایه گذاری جذاب تر از بازار ایران نیست.
مرتضی تمدن افزود: نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری در واقع استمرار حرکت جهاد اقتصادی در سال 90 است.
وی اظهار داشت: در ادامه زیر ساخت های لازم که در دهه های 70،60 و80 در جمهوری اسلامی فراهم شده، مقام معظم رهبری رویکرد نظام در سال جدید را، مسایل اقتصادی به عنوان محور اصلی توسعه در سال 91 قرار داده اند که با یاری خود ایران اسلامی جهش قابل ملاحظه ای در سطح منطقه و جهان خواهد داشت.
استاندار تهران با اشاره به رشد چشمگیر جوانان ایرانی در همه زمینه های علمی گفت: الان وقت چیدن محصول بوده و باید در دهه 90 از این فرصت بهره برداری کرده و به همین دلیل رویکرد رهبر معظم انقلاب نیز حمایت از تولیدات ملی است.
 
صادرات کالاهای تولید داخلی به خارج از کشور در کنار تولید ملی
استاندار تهران گفت: ارتقای تولید، توجه به کیفیت و کمیت تولیدات باید علاوه بر اشباع بازار داخل بتواند جنبه صادراتی پیدا کرده و به خارج از کشور صادر شود.
تمدن با اشاره به فاصله نزدیک صادرات و واردات در کشور اظهار داشت: باید در تولید محصولات داخلی رضایت مردم را جلب کرده تا دیگر کسی هوس خرید کالای خارجی نکند.
 
حمایت از نیروی کار و سرمایه گذار داخلی و خارجی
تمدن در ادامه به حمایت از نیروی کار در تنوع بیمه ها در ارائه خدمات به کارگران اشاره و تاکید کرد: حمایت از نیروی انسانی و سرمایه گذار در کشور تکمیل کننده زنجیره تولید ملی در کشور محسوب شده و همواره باید از این دو عامل حمایت جدی به عمل آید.
استاندار تهران با اشاره به ورود غیر قانونی برخی از اتباع خارجی به کشور نیز گفت: باید از ورود نیروهای خارجی و غیر متخصص به کشور جلوگیری به عمل آمده و در صورت مشاهده برخورد لازم با این عوامل صورت گیرد.
 
موانع سرمایه گذاری در کشور باید برطرف شود
تمدن به برخی از موانع دست و پاگیر اداری بر سر راه سرمایه گذاران در کشور اشاره کرد و افزود: باید موانع از سر راه سرمایه گذاران برداشته و مشوق های لازم در چارچوب قانون را برای سرمایه گذاری در کشور فراهم آوریم. استاندار تهران تاکید کرد: هیچ بازاری برای سرمایه گذاری جذاب تر از بازار ایران نبوده و سال 91 باید سال حمایت از سرمایه ایرانی باشد. وی تاکید کرد: حمایت از کار و سرمایه ایرانی باعث رونق اقتصادی شده و کاهش بزهکاری در کشور را به ارمغان می آورد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر