ماهان شبکه ایرانیان

امروز باید چیا بدونیم؟آزاده نامداری جهانی شد تا فستیوال وحشیانه

کشور اسپانیا مهد برگزاری فستیوال های عجیب و غریب است. از فستیوال گاوبازی تا فستیوال پرش شیاطین از روی نوزادان. اما این تمام فستیوال های این کشور نیست. فستیوال عجیب دیگری در دهکده &#۸۲۲۱; ال کارپیئو دتاجو&#۸۲۲۱; در استان تولدو برگزار می شود که به فستیوال &#۸۲۲۱; غاز کِشی&#۸۲۲۱; معروف است.

امروز باید چیا بدونیم؟”آزاده نامداری جهانی شد تا فستیوال وحشیانه”

امروز باید چیا بدونیم” فستیوال و حشیانه در اسپانیا”

 

کشور اسپانیا مهد برگزاری فستیوال های عجیب و غریب است. از فستیوال گاوبازی تا فستیوال پرش شیاطین از روی نوزادان. اما این تمام فستیوال های این کشور نیست. فستیوال عجیب دیگری در دهکده ” ال کارپیئو دتاجو” در استان تولدو برگزار می شود که به فستیوال ” غاز کِشی” معروف است.

 

در این فستیوال در حالی که مردم در میدان اصلی شهر جمع شده اند، ابتدا غازهای پرنده را از قسمت پا و از یک طناب ضخیم آویزان می کنند و سپس مردان سوار بر اسب باید تلاش کنند تا با کشیدن ناگهانی، سر غازها را از تن جدا نمایند.

این فستیوال عجیب طی یک جشن و برای پاسداشت آزادی اسپانیا از سلطه اعراب در تاریخ 25 ژوئیه هر سال برگزار می شود. قدمت این جشن عجیب به 400 سال پیش بر می گردد که طی یک مراسم مذهبی با کشتن خروس یا غاز انجام می شد و نشان دهنده نماد زندگی اسپانیایی ها و هویت فرهنگی آنها بود.

 

 

امروز باید چیا بدونیم؟”سیر تکاملی چهره ماسکرانو”

 

خاویر ماسکرانو فوتبالیست اهل کشورآرژانتین است. وی در تیم باشگاهی بارسلونا در لیگا بی بی وی ای بازی می‌کند. او تا کنون برای تیمهای ریور پلاته، کورینتیانس، وستهامو لیورپول به میدان رفته‌است.همچنین او برای تیم ملی کشورش 68 بازی انجام داده و دوگل هم به ثمر رسانده. او در رقابتهای جام جهانی 2010 حضور داشت و کاپیتان تیم ملی کشورش بود.

ماسکرانو در چند سال گذشته تغییرات زیادی را در چهره اش داشته که در زیر مشاهده می کنید.

 

 

امروز باید چیا بدونیم؟” واکنش تلخ هنرمندان به قتل آتنا اصلانی و بنیتا”

 

 

ین روزها در فضای مجازی شاهد اخبار ناگواری همچون ربودن و کشته شدن کودکان بی گناه هستیم که این اتفاقات به قدری دردناک و غم انگیز است که واکنش شخصیت های هنری را برانگیخته است.

 

لازم به ذکر است؛  آتنا اصلانی  دختر 7 ساله پارس آبادی از 29 خرداد گم شده بود و 19 تیر جسدش در پارکینگ خانه‌ای پیدا شد.

اتفاق دردناک دیگری که رخ داد این بود که  دختر بچه هشت ماهه به نام بنیتا در روز پنجشنبه 29 تیر 96 ساعت 11:30 دقیقه صبح ربوده شده بود که صبح روز گذشته در منطقه پاکدشت پیدا شد. سارق، خودروی سرقتی را در کنار خیابانی در پاکدشت رها کرده بود و این کودک تا زمان کشف در آن خودرو بوده و همانجا فوت کرده است.

 

در زیر می توانید پست  جمعی از هنرمندان در واکنش به این اتفاقات ناگوار را مشاهده نمایید.

 

شهرام قائدی

مهدی سلطانی سروستانی

مینا ساداتی

ترلان پروانه

تینا پاکروان

کامبیز دیرباز

شهرام عبدلی

آتیلا پسیانی

داریوش اسد زاده

مجید واشقانی

امروز باید چیا بدونیم؟” شوهرم گوساله است”

 

ادعا و باور عجیب یک زن سالخورده کامبوجی تبدیل به سوژه داغ رسانه های جهان شده است. بنا به باور ” کیم هنگ ” 74 ساله، روح شوهرش بار دیگر در جسم یک گوساله  5 ماهه حلول کرده و به همین علت این زن با این گوساله زندگی می کند.

در حالی که” تول کوت “، شوهر این زن یکسال پیش از دنیا رفته است اما وی کاملا مطمئن است که وی بصورت یک گوساله نزدش بازگشته است. به گفته این زن، این گاو که در ماه مارچ بدنیا آمده رفتاری شبیه به شوهرش از خود نشان می دهد و تنها دست این زن و آشنایان او را لیس می زند.

 

این زن به همین علت برای این گاو در داخل خانه اش جایی در نظر گرفته و حتی هنگام شب این گاو به همراه وی و فرزندانش در داخل خانه می خوابد.
کیم هنگ در این خصوص گفت : ” معتقدم این گاو شوهر من است، چون کاملا شبیه به وی رفتار می کند. وی رفتاری مشابه به شوهرم از خود نشان می دهد. هنگامی که به دیدن یک مدیوم رفتم، روح شوهرم در این گاو حلول کرد. این گاو سر و دستانم را لیس می زند و من کاملا باور دارم این شوهر من است.”

وی افزود : ” من در تمام زندگی ام از این گاو مراقبت خواهم کرد و بعد از مرگم از فرزندانم خواهم خواست تا از پدر خود مراقبت کنند. آنها باید بعد از مرگ این گاو مانند یک انسان برایش مراسم سوگواری برگزار کنند و آن را به خاک بسپرند.؛ مردم محلی نیز گاهی اجازه پیدا می کنند تا برای دیدن این گاو به خانه اش بروند.

 

مردم محلی نیز گاهی اجازه پیدا می کنند تا برای دیدن این گاو به خانه اش بروند.

 

 

امروز باید چیا بدونیم؟” آزاده نامداری تیتر یک روزنامه های خارجی”

انتشار تصاویر خصوصی آزاده نامداری نه تنها برای رسانه های ایران بلکه برای رسانه های دنیا هم سوژه جالبی بوده؛طی روزه های گذشته رسانه های شناخته شده ای چون ایندیپندنت,نیوزویک,دیلی میل,بی بی سی, به برسی حواشی انتشار این تصاویر در ایران پرداخته اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان