۱۰ ایده خوب وجذاب برای دکوراسیون اتاق نوجوانان- بخش دوم

قطعا برای شما هم این سوال پیش می‌آید که اتاق کودکان مدرسه ای‌تان را چطور تزئین کنید

اتاققطعا برای شما هم این سوال پیش می‌آید که اتاق کودکان مدرسه ای‌تان را چطور تزئین کنید. باید این را بدانید که قبل از انجام هرکاری، پرسیدن نظر و سلیقه کودکان از هر چیزی مهم‌تر است. اما در کل دکوراسیون اتاق کودکان و نوجوانان اصلا کار سخت و پیچیده ای نیست و فقط باید چند نکته مهم از جمله مدل چینش وسایل، استفاده از رنگ‌ها و بهره‌گیری از نور مناسب را مدنظر داشته باشید. در این گزارش می‌توانید تصاویری از اتاقه‌ای کودکان و نوجوانان را مشاهده کنید و با دیدن این عکس‌ها، پاسخ اکثر سوالات‌تان در این باره را خواهید گرفت. در عین حال ما نکاتی را به شما آموزش می‌دهیم که با پیاده سازی آن‌ها، اتاق به مراتب بزرگ‌تر به نظر برسد. این بخش دوم و پایانی این گزارش دو قسمتی است:

اتاق6- وسایل تزئینی:

این دسته وسایل برای شاد کردن محیط، لازم هستند ولی در عین حال باید فاکتور راحتی را هم در نظر داشت. در همین راستا باید توجه کنید که وسایل کم استفاده زیادی را در داخل اتاق قرار ندهید. یک رنگ و سبک مشخص را برای خریداری وسایل انتخاب کنید که تا همه چیز با هم هارمونی داشته باشند.

اتاق7- کف:

دقیقا مثل نکاتی که در مورد پرده یادآوری کردیم؛ باید کف‌پوشی را انتخاب کنیم که رنگ و مدل آن با سایر وسایل اتاق هماهنگی داشته باشد و رنگی ساده و ملایم داشته باشد. لمینت کردن کف اتاق گزینه مناسبی است. چرا که ورقه های لمینت رنگ‌ها و مدل‌های بی‌شماری دارند و در عین حال راحت و کاربردی هستند.

اتاق8- فرش:

در خیلی مواقع شما می‌توانید با استفاده از فرش، فضای اتاق را به چند بخش مختلف تقسیم کنید و بدین ترتیب می‌توانید یک دکوراسیون فوق العاده برای یک اتاق کوچک ایجاد کنید. به علاوه فرش‌هایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا فضای گرم‌تر و دل‌نشین‌تری را ایجاد کنید.

9- بهره گیری حداکثر از فضای اتاق‌ها:

در اتاق‌های کوچک، متر متر فضاها به کار ما می‌آیند و ارزش فراوانی دارند. از همین رو بهترین کار این است که حداکثر استفاده را از فضای اتاق ببرید. از همین رو می‌توانید از مبل‌های تخت‌خواب شو و یا از وسایلی ترکیبی که با استفاده از فاکتور ارتفاع، وسیله ای چند کاربردی، از جمله تخت و میز تحریر را در اختیارتان قرار می‌دهد استفاده کنید. تخت‌های تاشو و جاسازی شده و یا مخفی هم می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای اتاق‌های کوچک باشند.

اتاق10- برنامه ریزی قبل از خرید:

با در نظر داشتن این ایده‌ها و برای آن‌که بهترین استفاده را از فضای کوچک اتاق کودک‌تان ببرید، باید به سراغ دکوراسیونی کاربردی باشید که در عین حال شیک و دل‌نشین هم باشد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان