حاشیه‌های نیمه نخست صنعت نفت و استقلال

از خوش‌خلقی کرار تا پرتاب مواد منفجره در دیدار صنعت نفت و استقلال

نیمه نخست دیدار صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در حالی به پایان رسید که از سوی هر دو تیم اعتراضاتی نسبت به داور رخ داد.

از خوش‌خلقی کرار تا پرتاب مواد منفجره در دیدار صنعت نفت و استقلال

به گزارش ایسنا، نیمه نخست دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و استقلال در چارچوب هفته نخست لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود آبادانی‌ها به پایان رسید.

در نیمه نخست دیدار که به میزبانی صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شد، هواداران طلایی پوشان آبادانی به خاطر بازی خوب کرار جاسم، بازیکن عراقی تیم‌شان در چند  صحنه او را یکپارچه تشویق کردند. 

هم‌چنین کرار در برخی صحنه‌ها که خطا انجام می‌داد یا بین بازیکنان تیمش و استقلالی‌ها درگیری ایجاد می‌شد، میانجی‌گری می‌کرد تا درگیری بالا نگیرد. این در حالی است که او در فصول گذشته که در فوتبال ایران فعالیت داشت، همواره رفتار پرخاشگرانه از خود نشان می‌داد.

در این نیمه منصوریان به داور بازی در چند صحنه اعتراض کرد. هم‌چنین این اعتراض از طرف تماشاگران آبادانی به خاطر صحنه‌ای که در دقیقه 14 روی لوسیانو پریرا پنالتی اعلام نشد، رخ داد.

در دقیقه 16 و 17 بازی مواد منفجره‌ای از سوی سکوهای تماشاگران به زمین بازی پرتاب شد. فراز کمالوند در همان ابتدای کار مجبور شد تا با یک تعویض اجباری مرتضی اسدی کاپیتان خودش را از زمین بازی بیرون بکشد تا محسن حمیدی وارد بازی شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان