ماهان شبکه ایرانیان

پیش‌بینی نامزدهای بهترین انیمیشن اسکار ۲۰۱۷

اکنون ۱۵ سال است که بهترین آثار انیمیشن‌ جایزه‎ی اسکار دریافت می‌کنند و استودیو پیکسار با ۱۵ پیروزی بیش‌ترین جایزه را از این آکادمی دریافت کرده است

اکنون 15 سال است که بهترین آثار انیمیشن‌ جایزه‎ی اسکار دریافت می‌کنند و استودیو پیکسار با 15 پیروزی بیش‌ترین جایزه را از این آکادمی دریافت کرده است. این استودیو امسال نیز انیمیشن «در جستجوی دُری» را به نمایش گذاشته و اعلام کرده این انیمیشن مانند انیمیشن «در جستجوی نِمو» که پیشتر برنده‌ی اسکار بوده، فوق‌العاده است. در این دسته، انیمیشن‌هایی که به دنبال آن معرفی شدند نیز عالی بودند ازجمله «داستان اسباب‌بازی‌های 3» که دو اسکار را با خود به خانه برد. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

در عین حال علاوه بر استودیو پیکسار، استودیوهای دیگر انیمیشن همانند والت دیزنی نیز در چند سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و به ترتیب برای فیلم‌های منجمد (Frozen) و اَبَر قهرمان 6 (Big Hero 6) در سال‌های 2014 و 2015 برنده‌ی جایزه شده است. این استودیو که دوران طلایی خود را می‌گذراند امسال نیز انیمیشن زوتوپیا (Zootopia) را وارد بازار کرده و این انیمیشن در میان کاندیدهای امسال اسکار قرار دارد. این فیلم نه تنها محبوبیت زیادی کسب کرده بلکه در باکس آفیس جهانی نیز 1 میلیارد دلار فروش داشته است.

اما در عین حال این استودیوهای بزرگ انیمیشن رقبای بزرگی نیز دارند که یکی از آن‌ها استودیوی گیبلی (Studio Gibli) با انیمیشن لاک‌پشت سرخ (The Red Turtle) است که پس از نمایش در جشنواره‌ی فیلم کَن، سر و صدای زیادی به پا کرد. سونی پیکچرز کلاسیک که بازار محلی را در دست دارد قطعا به دنبال اسکار است و استودیوی گیبلی نیز پس از شهر اشباح اثر هایائو مییازاکی در سال 2003 تاکنون جایزه‌ای برنده نشده است.

کاندیدها:
در جستجوی دُری (ّFinding Dory)- پیکسار و دیزنی
لاک‌پشت سرخ - استودیو گیبلی/سونی پیکچِرز کلاسیک
زوتوپیا- دیزنی

رقبا:
عصر یخبندان: مسیر برخورد (Ice Age: Collision Course)- بلو اِسکای/فاکس
کوبو و دو رشته (Kubo and the Two Strings)- لایکا/فوکِس فیچِرز
شازده کوچولو (The little Prince)- نِفلیکس
موانا (Moana)- دیزنی
زندگی مخفی حیوانات (The Secret Life of Pets)- یونیوِرسال/ایلومینِیشِن
ترولز (Trolls)- دریم وُِرکس/فاکس


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان