ماهان شبکه ایرانیان

بی تفاوتی سردار نسبت به پیشنهاد لاتزیو

آزمون به دنبال شکستن طلسم گلزنی مقابل آرسنال

در حالی که رقابت های لیگ برتر روسیه از امروز وارد هفته سوم خود می شود ستاره ایرانی بدون توجه به هیاهوهای ایجاد شده در بازار تابستانی اروپا در صدد شکست طلسم گلزنی برای روبین است.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در دو هفته گذشته یکی از سوژه های جذاب نقل و انتقالات تابستان در فوتبال روسیه و ایتالیا قلمداد شده است. بازیکنی که روزنامه کوریره دلااسپورت روز پنجشنبه صفحه روی جلد خود را در میان تمام سوژه ها و شایعات نقل و انتقالاتی اروپا به تصویر او اختصاص داده بود، بدون این که در حواشی این شایعات قرار بگیرد با آرامش مشغول آماده سازی خود در راه درخشش دوباره در روسیه است.


در تازه ترین تصاویری که سایت باشگاه روبین کازان از تمرینات آماده سازی کازانی ها برای هفته سوم منتشر کرد سردار آزمون به عنوان یکی از سرحال ترین بازیکنان این تیم مشغول آماده سازی خود برای سومین بازی با پیراهن روبین و شکستن طلسم گلزنی برای این تیم مقابل آرسنال تولا است تا نوار ناکامی های شاگردان قربان بردی اف را پاره کند. جدالی که عصر امروز به میزبانی روبین در ورزشگاه کازان آرنا برگزار می شود و پیش بینی ها از قرار گرفتن سردار در ترکیب اصلی حکایت دارد.


سردار در حالی این گونه شاداب و خندان در تمرینات روبین حاضر شد که در روزهای گذشته پیشنهاد اغواکننده لاتزیو که حاضر به پرداخت 20 میلیون یورو + 3 میلیون یورو پاداش برای امضای قرارداد با ستاره 22 ساله ایرانی بود، همه اخبار پیرامون روبین کازان را به خود معطوف کرد اما سردار بی توجه به این حواشی تمام تمرکز خود را روی حضور موفق در روبین گذاشت بلکه امشب استارت گلزنی های خود در فصل جاری را بزند، اتفاقی که هفته قبل به خاطر اشتباه کمک داور مقابل زنیت رخ نداد.

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان