فرهادی:

آغاز طرح ضربتی جمع‌آوری "متکدیان" پایتخت از امروز/مأموریت بهزیستى، مأموریتى حاکمیتى است

فرماندار و معاون استاندار تهران گفت:با هماهنگی فرمانداری تهران به مدت ۱۰ روز طرح ضربتی جمع آوری متکدیان آغاز شده تا به سردسته‌های باندهاى تکدى‌گرى برسیم.

مأموریت بهزیستى، مأموریتى حاکمیتى استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعى باشگاه خبرنگاران جوان؛ عیسى فرهادى فرماندار و معاون استاندار تهران در آیین افتتاح احبا که امروز(شنبه) برگزار شد، ضمن فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: امروز خانواده‌هاى ما تحت تأثیر جامعه جهانى در حال از هم پاشیده شدن هستند و آثار آن در جامعه کاملا مشهود است.

وى ادامه داد: زمانى که خانواده‌اى متلاشى مى‌شود، بیشترین مسئولیت متوجه بهزیستى می‌شود. امروز جامعه ما دیگر آن جامعه با فامیل‌هاى بزرگ نیست و تمامی خانواده‌ها تک فرزند هستند که خود عاملى بسیار تأثیرگذار بر ذهن افراد است، زیرا انسان به ذات خود تعامل‌پذیر است.

فرماندار تهران ضمن اشاره به وظایف و مسئولیت‌هاى بهزیستى تصریح کرد: کار بهزیستى از کودکان آغاز و معتادان، متکدیان و افراد مسن را نیز شامل می‌شود. مأموریت بهزیستى، مأموریتى حاکمیتى است.

معاون استاندار تهران ادامه داد: تهران شرایط بدى از لحاظ آسیب‌پذیرى اجتماعى دارد، مثلا هر فردى که با خانواده خود مشکل پیدا می‌کند به تهران پناه مى‌آورد. طى ماه‌هاى اخیر حدود 8 هزار معتاد جمع آورى شده است و از امروز دو دستگاه شهرداری تهران و سازمان بهزیستی کشور با هماهنگی فرمانداری تهران به مدت 10 روز طرح ضربتی جمع آوری متکدیان را آغاز کردند تا به سردسته‌های باندهاى تکدى‌گرى برسیم.

فرهادى گفت: بهزیستى تهران در چند ماه گذشته 8 میلیارد تومان به خانواده‌هاى تکدى‌گران و معتادان جمع‌آورى شده کمک کرده است که اگر کمک‌هاى بخش خصوصی نبود، بهزیستی نمی‌توانست کارهاى خود را به طور کامل به انجام رساند.

انتهاى پیام/
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر