چگونه آقایان پوست خود را جوان کنند

«من چقدر پیر شدم»٬ این یک فکر نگران کننده است که معمولا هر کسی که بعد از یک هفته‌ی سخت وقتی در آینه به خودش نگاه می کند در سر می‌پروراند.حتی اگر واقع پیر نشده باشید پوست شما نیاز به رسیدگی دارد و این مساله واقعیت است. با بنیتا همراه باشید تا در مورد روشی جادویی در محافظت از پوست آقایان بیشتر بخوانید.

«من چقدر پیر شدم»٬ این یک فکر نگران کننده است که معمولا هر کسی که بعد از یک هفته‌ی سخت وقتی در آینه به خودش نگاه می کند در سر می‌پروراند.حتی اگر واقع پیر نشده باشید پوست شما نیاز به رسیدگی دارد و این مساله واقعیت است. با بنیتا همراه باشید تا در مورد روشی جادویی در محافظت از پوست آقایان بیشتر بخوانید. 

خبر خوب برای آقایان این است که لازم نیست در آینه نگاه کنید و افسوس پوست چروکیده خود و ایام جوانی را بخورید. حتی می‌توانید مانند جورج کلونی ظاهری 10-20 سال جوان‌تر از سن واقعی خود داشته باشید.جالب‌تر اینکه حتی لازم نیست صورت خود را به تیغ جراحان بسپارید. حقیقت این است که افرادی مانند جورج کلونی مزایای استفاده از یک کرم عالی محافظ پوست را درک کرده‌اند و از آن به بهترین شکل استفاده می کنند.

صحبت ما درباره‌ی یکی از بهترین محافظت کننده‌های پوست به نام  لایف سِل (Liftcell) است. لایف سل یک کرم چند‌منظوره‌ی ضد حساسیت است که به منظور درمان چین و چروک ساخته شده.این محصول شامل یک ترکیب بسیار موثر٬ قوی و علمی است که به ضد چروک بودن خود را اثبات کرده و می‌تواند تا حد چشم‌گیری پوست شما را بازسازی و جوان کند.این محصول پیش از این در میان خانم‌ها محبوب بود اما داستان از جایی شروع می‌شود که آقایون شروع به استفاده از روزانه این کرم می‌کنند و نتایج باور نکردنی آن را مشاهده می‌کنند.بعد از مدت کوتاهی لایفسل به یکی از محبوب‌ترین محصولات مراقبت از پوست در آمریکا تبدیل می‌شود که نامش چندین بار در مجلاتی نظیر یو‌اس ویکلی(US Weekly) ٬ شِیپ(Shape)٬ مجله سلامتی و تناسب اندام (Health & Fitness) و دیگر مجلات مهم کشور آمریکا٬ مطرح  می‌شود.

درماکسویل(Dermaxyl) و ماتریکسویل(Matrixyl) سه هزار مواد تشکیل دهنده‌ی لایفسل هستند. در ابتدا پوست را سفت کرده و خطوط و چین و چروک را از سطح پوست پاک می‌کند اما در استفاده طولانی باعث تولید کلاژن در پوست می‌شود و باعث  جوان سازی پوست می‌شود.

لایفسل همچنین شامل مقادیر حساب‌ شده‌ای از ویتامین سی٬ دی متیل آمینواتانول  و رتینول است که در تست‌های پزشکی خصوصی و دولتی تاثیرگذار بودن خود را ثابت کرده.

مصرف کنندگان مرد این محصول از چرب نبودن آن٬ لطیف بودن و نداشتن عطر و بوی لایف‌‌‌‌سل راضی هستند اما رضایت واقعی  بعد از دوهفته‌ استفاده و زمانی که شاهد تغییرات پوست خود بودند٬آشکار می‌شود.اما این پایان کار نیست و بعد از 4 هفته استفاده مداوم٬ لایف‌سل به طور کامل خطوط اضافه و چین و چروک را از پوست محو کرده و پوستی جوان٬ شاداب و بدون لک به شما تحویل می‌دهد و پوست شما را بین 10 تا 15 سال جوان می‌کند. برای درک بهتر این تغییرات کمپانی به مصرف کنندگان توصیه می‌کند قبل و بعد از شروع دوره از صورت خود عکس‌های دقیقی بگیرند تا تفاوت را واضح‌تر لمس کنند.

 

 

بهترین راه برای خرید کرم ضد چروک لایف‌سل خرید مستقیم از خود تولیدکننده است زیرا به شما گارانتی 120 روزه در صورت عدم رضایت تعلق می‌گیرد که در میان کمپانی‌های محافظت از پوست بسیار نادر است.

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان