ماهان شبکه ایرانیان

نکته هایی برای بهتر پوشیدن لباس هایی که دارید

آیا هنوز باوجود داشتن لباس‌های زیاد در جالباسی خودتان، نمی‌توانید به‌درستی لباس انتخاب کنید؟ این‌یکی از معضلات مردان در انتخاب لباس است

آیا هنوز باوجود داشتن لباس‌های زیاد در جالباسی خودتان، نمی‌توانید به‌درستی لباس انتخاب کنید؟ این‌یکی از معضلات مردان در انتخاب لباس است. وقتی چیزی جای پارچه نرم کت جدیدتان و یا بوی چرم دست‌نخورده کیفتان را نمی‌تواند بگیرد و فقط لباس‌های نو شمارا برای مدتی خوشحال می‌کند، بدانید که نیاز دارید استایل ساختن بالباس‌های کنونی خودتان را یاد بگیرید. با تمام امکانات کنونی جالباسی خودتان همه کاری می‌توانید بکنید، لازم به خرید لباس جدید ندارید. با بنیتا و پیشنهادات ما همراه باشید.

 

dmarge

dmarge

dmarge

dmarge

dmarge

dmarge

dmarge

dmarge

از ترکیب رنگ‌های سرد تا ایجاد لایه‌های نامتعارف 5 نکته‌ای هستند که در این مطلب خواهید خواند. شما می‌توانید از تمام لباس‌هایی که دست‌نخورده در گوشه خانه‌تان افتاده است هم کمک بگیرید.
اگر شما جالباسی خالی دارید بهتر است پیشنهاد‌های بالا را خریداری کنید و سپس به توصیه‌های زیر دقت کنید.

 آدم‌های خنثی

dmarge

 ما به همه موجودات دو پایی که مثل موارد بالا لباس بپوشند می‌گوییم: خنثی. رنگ‌های آبی، سیاه، خاکستری همانند رنک‌های موجود در سرتاسر زمین خشک، خاکستری روشن، قهوه‌ای روشن، سفید و رنگ خاکی شامل این دسته‌بندی هستند؛ اما اکثر افراد هیچ‌وقت ترجیح نمی‌دهند این رنگ‌ها را یکجا بپوشند. به همین دلیل معمولاً یکرنگ دیگر هم استفاده می‌شود که به این کار تزریق رنگ گفته می‌شود. زیاد این کار چشم را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد ولی می‌تواند یک پالت مد (اصطلاحاً تضاد رنگی) به وجود آورد.
برای پوشیدن لباس‌هایی به رنگ زمین فقط یک حالت وجود دارد: پوشیدن شلوار جین خاکستری به همراه کاپشن خلبانی مشکی. ولی نکته قابل‌توجه این است که تغییر در بافت لباس‌ها را رعایت کنید. ژاکت جیر بر روی لباس پنبه‌ای می‌تواند انتخاب خوبی برای پرهیز از یک نوع بودن لباس‌ها باشد. چکمه‌های قهوه‌ای می‌تواند نگاه‌ها را به شما بدوزد. برای تابستان، با شلوار سفید و تی‌شرتی به رنگ گِل شروع کنید. کفش‌های شما می‌تواند کتانی‌هایی باشد که به‌اندازه پنج‌ درجه از شلوارتان تیره‌تر است. جوراب نپوشید، یک کمربند قهوه‌ای مایل به زرد هم می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

 

 کت چرمی

dmarge

لباس رسمی خودت را با یک کت چرمی همراه کن. بیشتر محل‌های کاری معمولاً استقبال چندانی از لباس‌های چرمی و مخصوصاً کت‌های چرمی نمی‌کنند بنابراین می‌توانید آن‌ها را در یک جمعه و یا برای صرف ناهار و نوشیدنی در بین اوقات کاری خودت بپوشی. اگر تابستان است بهتر است کت چرمی را برای زمستان خود نگه‌دارید، کت‌هایی با شانه‌های تیز، رنگ‌های نفتی، متالیک و جیب‌های زیاد به مردان معمولاً هیکل‌های عضلانی می‌دهد، کاری که بقیه لباس‌ها معمولاً از عهده آن برنمی‌آیند.
نکته: کمی خودتان را کلاسیک جلوه بدهید، پیراهن پنبه‌ای، نخی به همراه کراوات سیاه و شلوار و کفش سیاه با چرم لباستان ترکیب خوبی است.

 

بازگشت به دوران مدرسه

dmarge

در این فصل یادی از دوران جوانی بکنید، روزهای مدرسه. یک کوله‌پشتی می‌تواند به شما برای رسیدن به این هدف در لباس‌های بیرونتان کمک کند. شما دو راه دارید: می‌توانید لوکس و شیک باشید، یا قدیمی و به‌هم‌ریخته! کیف چرمی نقش دار یک تضاد خوب در کنار شلوار جین تمیز، کفش‌های سفید، لباس طرح دار به همراه یک ژاکت سفید هم منظره خوبی دارد.
از طرف دیگر ترکیب پارچه و چرم همراه کوله‌پشتی، شمارا یک بچه جلوه خواهد داد. البته با آرایش موهای جدیدتان نسبت به لباستان، یک کیف برای تبلت و گوشی‌تان این روند کمی بزرگ سالانه تر است.
هنوز برای کسی این باور که کوله‌پشتی می‌تواند جزئی از تزیینات باشد، قابل‌قبول نیست. به همین خاطر هرچقدر می‌توانید این وسایل را ساده و مشکی انتخاب کنید.

 

تی شرت داخل شلوار

dmarge

وقت آن رسیده است که تی‌شرت‌های خودتان رو بیرون بیاورید. تی‌شرت‌های به رنگ سیاه، خاکستری، قهوه‌ای و لحظه‌ای فراموش کنید که این‌ها تی‌شرت هستند. در عوض می‌توانید با یک شلوار پشمی، پنبه‌ای به همراه تی‌شرت طرح راه‌راه خودتان استفاده کنید؛ اما نکته این است که باید تی‌شرت را داخل شلوار بگذارید. ولی این کار را به این صورت انجام دهید که مقداری فضای آزاد بالای تی‌شرت و فضا برای حرکت خودتان وجود داشته باشد. خودتان را خفه نکنید.
برای اینکه تی‌شرت بهتر حالت بگیرد بهتر است جنس پنبه‌ای داشته باشد تا بتواند آزادانه داخل شلوار حالت بگیرد و از طرفی باید یقه آن گرد باشد، زیاد جالب نیست مثل جیمز دین و دهه پنجاه خودتان رو داخل تی‌شرت بکشید.
نکته این است که بهتر است این روزها به سمت تی‌شرت‌های خط‌دار افقی یا برتونی روی بیاورید، شلوارتان را اصلاً زیاد تنگ انتخاب نکنید و رنگ‌های روشن را همواره در اولویت انتخاب قرار دهید.

 

پوشش‌های نامتناسب

dmarge

یکی دیگر از راه‌های افزایش تنوع لباس‌هایتان این است که لباس‌های خودتان را باهم ترکیب کنید. مخصوصاً وقتی در میانه فصل هستید و نمی‌دانید چه باید بپوشید از این ترفند استفاده کنید. ابتدا لباس‌های نازکتان را بپوشید و سپس به سمت لباس‌های کلفت‌تر پیش بروید. ترفندی که برای لباس‌هایتان می‌توانید به کار ببرید این است که مثلاً یک تی‌شرت کهنه خودتان را زیر کت چرمی یا ژاکت خودتان برای یک روز پاییزی بپوشید. بیشتر افراد معمولاً به‌صورت ذاتی این ترکیب‌ها را برای افزایش تنوع لباس‌های خودشان انجام می‌دهند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان