ماهان شبکه ایرانیان

کیا دانیلز برند لباسی که باید در موردش بدانید

امروز در بنیتا قصد داریم یکی از برند‌های جدید و البته جالب پوشاک را به شما معرفی کنیم.

امروز در بنیتا قصد داریم یکی از برند‌های جدید و البته جالب پوشاک را به شما معرفی کنیم.

برند استرالیایی «کیا دانیلز» (Kiaya Daniels) با مجموعه‌ای از طراحی‌های برجسته که الهام گرفته از طبیعت استرالیا است، در خدمت شماست. 

داستان کیا دانیلز

کیا دانیلز تحصیل کرده کارگاه هنر موسسه «طِیف» (TAFE NSW) است اما این در واقع کار کردن او در شهر ملبورن به عنوان یک خیاط بود که باعث شد تا دیدگاه او در مورد لباس‌های مردانه استرالیایی و به طور کلی فلسفه طراحی تغییر کند.  بعد از فارغ‌التحصیلی در سال 2013 کیا دانیلز به عنوان مدیر خلاقیت در هفته مد استرالیا که توسط مرسدس بنز برگزار می‌شود، انتخاب شد. مسئولیتی که به کیا دانیلز داده شد خیلی بزرگ بود و همین اعتماد به نفسی را به کیا دانیلز داد تا بتواند برند خود را افتتاح کند تا بتواند خیاطی بدون نقص را با لباس‌های ورزشی و عناصری از مد خیابانی برای مردان استرالیایی تلفیق کند.

دیدگاه کیا دانیلز

وبسایت «دِمارج» (D’Marge) با کیا دانیلز در حاشیه هفته مد استرالیا  یک مصاحبه ترتیب داده است تا بیشتر با دیدگاه‌ها و همچنین برند او آشنا شوند.

کیا دانیلز می‌گوید: راستش را بخواهید عاملی که برند من را تحت تاثیر خودش قرار داد در واقع خود افرادی بودند که لباس را می‌پوشیدند. من علاقه داشتم تا برندی را ایجاد کنم که به طور خاص برای بازار استرالیا کار کند و محصولاتی را تولید کند که در عین اینکه الهام بخش هستند همچنان لباس‌هایی قابل دوام نیز باشند. همان‌قدر که دلم می‌خواهد مرز‌های طراحی را به جلو حرکت دهم همان‌قدر هم می‌خواهم که لباس‌های من پوشیده شوند نه اینکه در حد طرح‌های مفهومی باقی بمانند. من به مصرف‌کننده نهایی پوشاک، قوه درک او، نیازها و سبک شخصی او بسیار اهمیت می‌دهم. خیلی از مواردی که در طراحی ها به من الهام شد در واقع ناشی از مد خیابانی بوده است تا بتوانم طرح‌هایی را ایجاد کنم تا فردی که آنها را می‌پوشد و خود لباس را، تحت تاثیر قرار بدهد. من زیاد به خود لباسی که پوشیده می‌شود اهمیت نمی‌دهم بلکه بیشتر به نحوه‌ای که لباس پوشیده می‌شود اهمیت می‌دهم. 

الهامی که برای طراحی می‌گیرم، از هر منبعی ممکن است باشد. مجموعه بهاری و تابستانی 2014 در مورد یک نوع فریبندگی معصومانه و ترکیب آن با خیاطی بی‌نقص همراه با مقداری لباس‌های ورزشی ساده است که اساساً یک طراحی حداقلی (minimal) همراه با یک حقیقت پنهان و پیچیده است. این مجموعه، از کارها و زندگی شخصی نقاش مشهور «رومالین بروکس» (Romaine Brooks) الهام گرفته شده است. من علاقه‌مند کشف مرزهای مردانگی و تجدید نظر در مورد هنجارهایی هستم که لباس مردانه را شکل داده‌ اند.

مجموعه بهار و تابستانی 2017-2016 کیا دانیلز

در این فصل طرح‌های او الهام گرفته از سرزمین مادری او است که کمی راحت‌تر از مجموعه قبلی او هستند. این‌ها در حالی است که الگوی طراحی منحصر به فرد او همچنان حفظ شده است.

او می‌گوید: تصاویر این مجموعه لباس را در منطقه‌ای خارج از سیدنی به نام «میتلند» (Maitland) گرفتیم. من می‌خواستم در حین عکس‌برداری تصاویر زمینی که من از آنها الهام گرفته بودم نیز در عکس‌ها باشد. تصاویری که ما تهیه کردیم چیزی مابین یک حرکت تبلیغاتی و یک کتاب الگو بودند.

این مجموعه، لباس‌های خشک و مجعدی را ارائه می‌دهد که هر مردی باید یکی داشته باشد. لباس‌هایی مثل: پیراهن‌های یقه سفید، شلوار‌های کوتاه قابل توجه، پیراهن و شلوار‌های کلاسیک همراه با جزئیاتی شگفت‌آور. استفاده جسورانه از رنگ در بعضی نقاط، سوزن‌کاری‌های خاص و تاکیدی زیاد بر خیاطی به شما مجموعه‌ای را هدیه می‌دهد که در بین مجموعه‌های امسال یک سر و گردن بالاتر است. شما را به دیدن مجموعه کارهای او دعوت می‌کنم:

نظر شما در رابطه با طرح‌های خانم کیا دانیلز چیست؟

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان