ماهان شبکه ایرانیان

توصیه هم‎تیمی سابق به ستاره برزیلی؛

دنی آلوس: به نیمار گفتم این دنیا متعلق به افراد شجاع است

دنی آلوس مدعی شده در تصمیم‎گیری نیمار دخالتی نکرده، اما توصیه‏‎ای برایش داشته و آن هم این است که شجاعانه تصمیم بگیرد و به فکر آینده‌‎اش باشد.

دنی آلوس: به نیمار گفتم این دنیا متعلق به افراد شجاع است

به گزارش خبرگزاری مهر، اگر انتقال نیمار به تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن قطعی شود او می‌تواند دوباره با دنی آلوس، هم‌تیمی سابق و هموطنش متحد شود. آلوس بعد از ترک بارسا یک فصل در یووه بازی کرد و بعد از آن راهی پارک دپرنس شد. او بعد از این که در دیدار سوپرکاپ فرانسه گل زد در کنفرانس مطبوعاتی درباره نیمار و احتمال پیوستن به پی‌اس‌جی صحبت کرد.

آلوس گفت: هر روز با او صحبت می‌کنم. اما صحبتمان همیشه راجع به فوتبال نیست. سعی می‎کنم آرامش کنم چون در این شرایط وقتی به صحبت‎های مردم گوش می‌کنی دیوانه می‎شوی. باید خودخواه باشی چون به محض این که نتیجه لازم را کسب نکنی باشگاه دیگر به تو فکر نمی‌کند. من نمونه‌ای برای این موضوع هستم.

مدافع سابق تیم فوتبال بارسلونا در ادامه گفت: فقط یک چیز به او گفتم، که شجاع باشد، این دنیا برای افراد شجاع است. تصمیم‎گیری برای افراد شجاع است و من شجاع‌ترین هستم که تصمیم گرفتم از بارسلونا به یوونتوس بروم.

آلوس معتقد است نیمار هم باید تصمیمش را بگیرد: حالا نوبت نیمار است. باید تصمیمی بگیرد که باعث پیشرفتش باشد. فقط می‎خواهم دوستم هرجا که هست خوشحال باشد، خب چه بهتر که اینجا باشد. امیدوارم انتقالش انجام شود، اما تصمیم‌گیری با خودش است. برای او تصمیم مهمی است، همیشه چنین تصمیماتی بسیار مهم هستند. او یکی از بهترین دوستان من است، همیشه دوستانی در کنار من بوده‌اند، اما هرگز در تصمیماتشان دخالت نکردم. برای آمدنش به بارسا هم به او کمک کردم، اما در تصمیمش دخالت نکردم. فقط درباره بارسلونا برایش توضیح دادم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان