ادعای اسپورت

تعیین تکلیف نهایی خرید جدید بارسلونا

جرارد دلوفئو که به تازگی جذب بارسلونا شده، در تور امریکا حضور نداشت و در کلینیک باشگاه مشغول فیزیوتراپی برای بهبودی مصدومیتش بود.

تعیین تکلیف نهایی خرید جدید بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، دلوفئو محصول آکادمی فوتبال بارسلونا است که پس از دو دوره حضور قرضی در اورتون و سویا، سال 2015 به صورت قطعی راهی اورتون شد.

او فصل قبل از ژانویه به صورت قرضی به میلان پیوست و سرانجام ماه گذشته بارسلونا اعلام کرد از بند بازخرید او استفاده کرده و با پرداخت 12 میلیون یورو به اورتون این بازیکن را به خدمت گرفته است. نکته عجیب اینجاست که در قرارداد دلوفئو، رقم فسخ 20 میلیون یورویی در نظر گرفته شده و این برای بازیکنی در چنین سطحی بسیار اندک است.

از طرفی زمزمه هایی مبنی بر تمایل دلوفئو به جدایی به گوش می رسد چرا که او احتمال فیکس شدنش در بارسا را اندک می بیند و در سال منتهی به جام جهانی حضور در تیمی که در آن به صورت ثابت به میدان برود را بهتر ارزیابی می کند.

امروز اسپورت ادعا کرد که مسئولان بارسا قصد دارند به زودی قراردادی جدید به دلوفئو پیشنهاد بدهند که در آن هم حقوق او افزایش قابل توجهی خواهد یافت و هم اینکه رقم فسخ قراردادش چند برابر خواهد شد. باید دید این بازیکن در نهایت امضای قرارداد جدید با بارسلونا را ترجیح می دهد یا پیوستن به تیمی دیگر.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر