یشم: سنگ متولدین ماه مرداد و هدیه ای مناسب برای دوستانتان

اگر دوست متولد مرداد دارید، بهتر است بدون شک این مطلب را در مورد سنگ ماه مرداد بخوانید. همیشه خرید کادو تولد مشکل است ولی این بار پیشنهاد ما به شما خرید زیورالاتی همراه با سنگ یشم است. با من و بنیتا همراه باشید.

اگر دوست متولد مرداد دارید، بهتر است بدون شک این مطلب را در مورد سنگ ماه مرداد بخوانید. همیشه خرید کادو تولد مشکل است ولی این بار پیشنهاد ما به شما خرید زیورالاتی همراه با سنگ یشم است. با من و بنیتا همراه باشید.


Coco Chanel / Getty

از آغاز مدرنیته و تمدن بشری همیشه سنگ‌های تزیینی به‌عنوان منبع نیروی طبیعت و خواص ماورا طبیعی شناخته می‌شدند. سنگ یشم یا همان یاقوت سبز به‌عنوان نیرو محافظ در برابر تاریکی‌ها و الهام‌بخش نور و روشنی بوده است. این سنگ قدرت این را دارد که تاریکی و پلیدی را دور کند. از طرفی یشم به‌عنوان سنگ متولدین ماه مرداد (اوت) محسوب می‌شود، ماهی که تعطیلات، روشنایی و گرما باهم آمیخته‌شده‌اند. بسیار بر این باور هستند که سنگ یشم باعث افزایش احساسات و همچنین آرامش درونی می‌شود. این سنگ به اعتقاد برخی باعث خواب راحت شبانه و همچنین ایجاد یک روحیه شاد و مضاعف می‌کند.

ازجمله افراد معروفی که در این ماه متولدشده‌اند می‌توانیم به صاحب برند معروف شنل(Coco Chanel) ، براک اوباما   (Barack Obama) و کایلی جنر (Kylie Jenner)  اشاره‌کنیم. بر اساس اعتقادات، متولدین این ماه همانند صور فلکی شیر، نیرومند و همانند گل سنبل صادق و راست‌گو هستند. سنگ مخصوص هرماه می‌تواند نیروهای خاصی را به افراد متولد همان ماه‌ها اعطا کند، پس اگر دوستی دارید که متولد ماه مرداد است، بهتر است برای هدیه سنگ یشم سبز برای او انتخاب کنید.

برخلاف یاقوت، یاقوت کبود، الماس و زمرد، یشم فقط در یکرنگ وجود دارد و آن‌هم سبز یشمی است. این تک‌رنگ بودن و منحصربه‌فرد بودن باعث شده است برندهای معروفی همانند تیفانی(Tiffany)  و لپولیتا (lppolita)  به سمت این سنگ و تزیین آن با طلا و جواهرات بروند. اگر شما هم به سنگ ماه اعتقاددارید و یا اینکه دوست دارید به کسی این ماه کادو تولد بدهید، می‌توانید سری به کالکشن های برندهای ذکرشده بزنید و هدیه ارزشمندی برای عزیزانتان تهیه کنید.

 

Courtesy/Lord & Taylor

Courtesy/James Allen

 

Courtesy/Ippolita

Courtesy/Tiffany & Co

Courtesy/ANNE SISTERON

 

Courtesy/Pandora

Courtesy/GISELE FOR ESHVI

Courtesy/Made in Earth

 

خوش به حال متولدین ماه مرداد، واقعا این سنگ بی نظیر و جادویی است. نظر شما چیست؟




قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر