ماهان شبکه ایرانیان

تاریخچه برند Bulgari

Bulgari برندی ایتالیایی است که محصولات مختلفی از جمله جواهر آلات، ساعت، عطر، زیورآلات و دیگر لوازم جانبی را تولید و به بازار عرضه می‌کند

بولگاریBulgari برندی ایتالیایی است که محصولات مختلفی از جمله جواهر آلات، ساعت، عطر، زیورآلات و دیگر لوازم جانبی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. هم‌چنین این برند دارای چندین هتل در کشورهای مختلف است. موسس این برند فردی به نام Sotirios Boulgaris است که در دهکده ای به نام Kalarites در یونان به دنیا آمد. او کار خود را در زمینه جواهرآلات در دهکده‌ای به‌نام Paramythia در یونان آغاز کرد و هنوز هم اولین مغازه‌ای را که در آن جا باز کرده است، دایر می باشد. در سال 1877 او به Corfu و سپس به Naples در ایتالیا مهاجرت کرد. و در سال 1881 به رم رفت و در آن جا به زندگی خود ادامه داد. در سال 1884، شرکتش را در آن‌جا تاسیس کرد. نام او در تلفظ ایتالیایی، Bulgari گفته می‌شد؛ به همین دلیل او نام برند خود را بر اساس زبان ایتالیایی، Bulgari نام گذاری نمود.  او دومین مغازه اش را در محلی به نام Via Sistina بازگشایی کرد. سپس مغازه سوم او در منطقه‌ای به نام Via Dei Condotti به کمک دو فرزندش، Costantino (1889-1973)  و  (1890-1996) Giorgio، افتتاح شد. این مغازه خیلی زود در شهر مشهور شد و مشتریان این مغازه افراد ثروتمند و معروفی بودند که برای خرید جواهرآلات با کیفیت و لوکسی که طراحی آن ها تلفیقی از هنر یونان و رم بود، به آن جا می‌رفتند. در طول جنگ جهانی دوم، Costantino و همسرش Laura ، در اکتبر سال 1943 سه زن یهودی را در منزل‌شان در رم مخفی کردند. آن ها این سه زن را نمی‌شناختند و این کار را به دلیل حمله ای که توسط رُمی ها به آن ها شده بود انجام دادند تا بتوانند آن سه نفر را نجات دهند. برای انجام این کار خیرخواهانه و شجاعانه، در 31 دسامبر سال 2003 به آن ها جایزه ای در Vashem واقع در اورشلیم داده شد.

بولگاریبعد از مرگ Giorgio در سال 1966، پسرش به نام Gianni همراه با یکی از اقوام‌شان بنام Marina مدیریت این برند را عهده دار شدند. او در اوایل دهه 70 برندشان را از طریق بازگشایی شعبه هایی در نیویورک، ژنو، مونته کارلو و پاریس به برندی جهانی تبدیل کرد. در اواخر دهه 70، او تغییراتی را در شرکت‌شان بوجود آورد. او تجارت جدیدی را در زمینه ساعت آغاز کرد و توجه کار خود را روی طراحی آن‌ها متمرکز کرد. طی چندین سال، این شرکت، نمایشگاه‌هایی را برای ارائه محصولات خود در هتل Pierre واقع در نیویورک برگزار می کرد. در سال 1985، Gianni از سِمَت خود در شرکت استعفا داد و در سال 1987 به طور کامل تجارت خانوادگیشان را ترک کرد. او یک سوم از سهام خود را به برادرانش، Nicola و Paolo ، فروخت. در سال 1984 ، Paolo و Nicola رئیس و نایب رئیس این شرکت شدند و برادرزاده آن ها به نام Francesco Trapani ، به عنوان مدیرعامل این برند مشغول به کار شد. هدف Trapani ، ایجاد تنوع در شرکت و متمایز کردن آن با برند های دیگر بود. ا.و کار خود را در اوایل دهه 90 با آغاز خط تولید عطرهای Bulgari شروع کرد. با نظارت او و کارهایی که انجام داد، این شرکت به عنوان برند تولید کننده محصولات لوکس در جهان معروف شد.

بولگاریدر سال 1995 این برند در لیست Borsa Italiana قرار گرفت. سهام این شرکت در بین سال های 1997 تا 2003 ، 150% رشد داشته است. برند Bulgari اولین هتلش را در سال 2004 در میلان افتتاح کرد و سپس اقامتگاهی در Bali و بعد از آن در سال  2012 هتلی در لندن ساخت. همچنین در برنامه بعدی، قصد ساخت هتلی را در سال 2015 در شانگهای داشتند. در سال 011، اقامتگاه Bulgari در Bali ، توسط خوانندگان مجله Smart Travel Asia به عنوان دومین اقامت‌گاه برتر آسیا اعلام شد. در حال حاضر Bulgari هتل‌هایی در میلان، لندن و بالی دارد و همچنین در Osaka و Tokyo ، رستوران ساخته است. برنامه های آینده آن ها، ساخت هتل در شانگهای، پکن، دبی و مسکو است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان