رندر خبری موبایل تاشوی قدرتمند سامسونگ SM-W۲۰۱۸ منتشر شد

چند روز پیش بود که خبر توسعه یک موبایل تاشوی هوشمند جدید از سوی سامسونگ را در دیجیاتو خواندید. حال تصویر خبری دستگاه مذکور با کد «SM-W۲۰۱۸» در اینترنت منتشر شده که آن را از زوایای مختلفی نشان می دهد.

رندر خبری موبایل تاشوی قدرتمند سامسونگ SM-W2018 منتشر شد

چند روز پیش بود که خبر توسعه یک موبایل تاشوی هوشمند جدید از سوی سامسونگ را در دیجیاتو خواندید. حال تصویر خبری دستگاه مذکور با کد «SM-W2018» در اینترنت منتشر شده که آن را از زوایای مختلفی نشان می دهد.

حسگر اثر انگشت SM-W2018 زیر لنز اصلی قرار گرفته است

بر اساس اطلاعات موجود، موبایل تاشوی جدید سامسونگ از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 835 به همراه 6 گیگابایت رم بهره برده و برای ذخیره سازی اطلاعات، 64 گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار کاربر قرار می دهد که در صورت پیروی از مدل قبلی (SM-W2017)، به درگاه کارت حافظه نیز مجهز خواهد بود.

تلفن مورد بحث همچنین دو نمایشگر 4.2 اینچی تمام اچ دی (مانند نسل قبل) با تراکم پیکسل 525ppi داشته و برای تصویربرداری، از سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی استفاده می کند.

البته مهم ترین نکته در مورد مشخصات فنی و طراحی SM-W2018، قرار گرفتن حسگر اثر انگشت در زیر لنز دوربین اصلی است که باید دید در استفاده روزمره چه عملکردی داشته و چقدر با پرچمداران کنونی سامسونگ تفاوت می کند.

گفتنی است موبایل تاشوی قدرتمند سامسونگ گواهی های لازم را از سازمان رگولاتوری چین «TENAA» و همچنین «FCC» دریافت کرده و انتظار می رود در روزهای آتی از آن به صورت رسمی رونمایی شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان