جدول فروش (Box Office): جوخه خودکشی (Suicide Squad) خارج از امریکا در سه روز شصت و پنج میلیون دلار فروش داشت

فیلم جدید هالیوودی جوخه خودکشی (Suicide Squad) با پیشروری خود در صدر جدول فروش فیلم های آمریکا با فروش سی و سه میلیون دلاری در روز جمعه در بازار های بین المللی در مجموع به فروش سه روزه شصت و پنج میلیون دلار رسید. با بنیتا همراه باشید.

Courtesy of Warner Bros

فیلم جدید هالیوودی جوخه خودکشی (Suicide Squad) با پیشروری خود در صدر جدول فروش فیلم های آمریکا با فروش سی و سه میلیون دلاری در روز جمعه در بازار های بین المللی در مجموع به فروش سه روزه شصت و پنج میلیون دلار رسید. با بنیتا همراه باشید.

The Joker/ Courtesy of Warner Bros

این فیلم به تازگی به 17 بازار فروش دیگر نیز دست یافته است، از جمله بازار های کشور بریتانیا، اسپانیا و مکزیک که در مجموع باعث اکران این فیلم در 17900 سالن سینما در 57 کشور شده است.

The Deadshot / Courtesy of Warner Bros

در انگلیس این فیلم با فروش 6٫2 میلیون دلاری در روز یک بهترین فروش روز اولی را در ماه اوت به دست اورد. این فروش حاصل اکران در 1233 سینما بوده است. فروش جوخه خودکشی (Suicide Squad) هشتاد و هشت درصد بیشتر از فیلم Deadpool و همچنین 223 درصد از فیلم محافظان کهکشان Guardians of Galaxy بوده است. مکزیک با نمایش فیلم جوخه خودکشی (Suicide Squad) در 2976 سینما و فروش 3٫9 میلیون دلاری 76 درصد از سینماهای خود را به پخش این فیلم اختصاص داده است. اسپانیا هم با اختصاص دادن 568 سینما سهم 1٫4 میلیون دلاری در فروش جوخه خودکشی (Suicide Squad) دارد.

 

Diablo /Courtesy of Warner Bros


در روسیه؛ جوخه خودکشی (Suicide Squad) در حدود 90 درصد از سینماها را به تصرف خودش درآورده است و در مجموع فروشی برابر با 6٫4 میلیون دلار به دست آمده است. با شروع بازی های المپیک در ریو برزیل، سهم فروش در سینماهای برزیل از سه میلیون دلار به پنج میلیون دلار در مجموع رسیده است. در قاره استرالیا هم با افزایش 2٫3 میلیون دلاری با پخش در 516 سینمای دیگر مجموع فروش در استرالیا به 4٫8 میلیون دلار رسیده است. کشور کره به لطف اکران روز جمعه خودش و با افزایش 1٫8 میلیون دلاری به فروش 6٫4 میلیون دلار رسیده است.

 

The Harley Quinn /Courtesy of Warner Bros


دیوید آیر (David Ayer) کارگردان فیلم جوخه خودکشی (Suicide Squad) موضوع داستانی فیلم ش را کمک گرفتن دولت از یک سری تبهکاران عجیب برای حفظ امنیت کشور در مقابل تهدیدی بزرگ تر اعلام کرده است. ستارگان فیلم ویل اسمیت (will smith) جارد لتو (Jared Letoمارگو رابی (Margot Robbieجوئل کینمن (Joel Kinnamanویوال دیویس (Viola Davis) جای کانتری (Jai Country) جی هرناندز (Jay Hernandez) ادویل اکینوی (Adewale Akinnuoyeایک بارینهوز (Ike Barinholtz) و کارا دلوینگ (Cara Delevinge) هستند.


 The Katana /Courtesy of Warner Bros

Killer cronk /Courtesy of Warner Bros

 

آیا شما از طرفداران فیلم های تخیلی هستید؟ نظر شما در مورد این فیلم چیست؟

 

مقالات مرتبط

مردان پیشگامان فضا (The Star Trek) به ما خواهند گفت چگونه لباس بپوشیم

Star-trek

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان