ماهان شبکه ایرانیان

۲ خبر از رادیو

مرادی کرمانی به «کافه هنر» رفت/ بهنوش بختیاری مهمان «پارک ساعی»

حضور هوشنگ مرادی کرمانی در برنامه «کافه هنر» و بهنوش بختیاری در برنامه «پارک ساعی» از برنامه های رادیو ایران، از جمله اخبار صدای جمهوری اسلامی ایران در روز ۹ مردادماه هستند.

مرادی کرمانی به «کافه هنر» رفت/ بهنوش بختیاری مهمان «پارک ساعی»

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ مرادی کرمانی با حضور در برنامه «کافه هنر» در رادیو ایران از مرحومه توران میرهادی با نقل قولی از وی که جایی گفته بود «باید برای انجام کار هنری شوق داشته باشیم»، یاد کرد.

خالق «قصه های مجید» در این برنامه گفت: هنوز هم به درکه می روم و هنوز هم با صدای پای آب آرام می شوم. تمام کودکی هایم در روستایی گذشته که آب از آنجا رد می شد و این صدا همیشه در گوشم هست. همیشه فکر می کنم اگر نویسنده نمی شدم چوپان می شدم.

«کافه هنر» رادیو ایران شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی زهره سربازی و سردبیری محمد کیانی، گزارشگری تینا میر کریمی، گویندگی نوید نوروزی و وحید ارادمند و نویسندگی مارال دوستی و محبوبه احمدی زاده روی آنتن می رود.

بهنوش بختیاری مهمان «پارک ساعی» شد

در دومین برنامه «پارک ساعی»، بهنوش بختیاری به همراه پدر و مادرش مهمان این برنامه شد. «پارک ساعی» عنوان برنامه جدید گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران است که برگزیدگان فصل اول مسابقه «یک، دو، صدا» در آن هنرنمایی می کنند. در این برنامه علاوه بر بهنوش بختیاری، رامتین خداپناهی و رضا کریمی هم مهمان این برنامه رادیویی بودند.

از جمله بخش های دیگر این برنامه می توان به خواننده شو (مسابقه خوانندگی)، گزارش فرهنگی و هنری، بخش طناب که به معرفی کتاب های طنز می پردازد و  استندآپ شنوندگان رادیو اشاره کرد.

«پارک ساعی» جمعه ها به تهیه کنندگی مهدی ساعی از ساعت 19 از رادیو ایران  پخش می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان