ویژه‌برنامه «رأفت کریمانه» در راه‌آهن تهران برگزار می‌شود

به‌مناسبت دهه کرامت، از ۱۱ تا ۱۳ مردادماه فرهنگسرای زیارت در قالب ویژه‌برنامه «رأفت کریمانه» در ایستگاه راه‌آهن تهران میزبان زائران و مشتاقان زیارت مشهد الرضا خواهد بود.

ویژه‌برنامه «رأفت کریمانه» در راه‌آهن تهران برگزار می‌شود

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی - هنری منطقه 11، این فرهنگسرا که با همکاری فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود، با برپایی غرفه‌های مختلف میزبان مسافران است. در غرفه نذر کتاب، کتاب‌ها و نرم‌افزارهای مختلف با محوریت امام رضا (ع) به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.

غرفه زیارت مجازی یکی دیگر از غرفه‌های موجود در فرهنگسرای زیارت است که مراجعه‌کنندگان می‌توانند از طریق گوشی تلفن همراه، زیارت مجازی داشته باشند. غرفه عکاسی نیز برای گرفتن عکس یادگاری و ارسال از طریق شبکه‌های مجازی به مسافران خدمات ارائه می دهد. پخش زنده و مستقیم  تصاویر حرم مطهر امام رضا (ع) از دیگر فعالیت‌های فرهنگسرای زیارت است.

همچنین غرفه طب سنتی با حضور مسعود بهمنی - کارشناس طب سنتی و دبیر کانون طب سنتی فرهنگسرای فن‌آوری اطلاعات - راهنمای مسافران در زمینه طب سنتی و گیاهان دارویی، تغذیه، معاینه، تست قند خون و فشار خون با توجه به آموزه‌ها و فرمایشات امام رضا (ع) براساس کتاب طب الرضا است.

زائران و علاقه‌مندان زیارت امام هشتم (ع) که در روزهای یادشده عازم سفر می‌شوند، می‌توانند از ساعت 10 تا 20 به فرهنگسرای زیارت واقع در ایستگاه راه‌آهن تهران مراجعه کنند و زمان انتظار خود را با انجام فعالیت‌های مختلف و متنوع فرهنگی در فرهنگسرای زیارت واقع در سالن راه‌آهن پر کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان