تاریخچه مختصر برند Salomon

Salomon، تولید کننده تجهیزات ورزشی است

 برند سالمون

برند Salomon  در یک نگاه: 

Salomon، تولید کننده تجهیزات ورزشی است. این برند توسط Francois Salomon ، همسر و پسرش Georges ( 1925 تا 2010 ) در Annecy واقع در فرانسه تاسیس شد و شروع به کار کرد. آن ها کار خود را در سال 1947 آغاز کردند. البته کار خانوادگی آن‌ها در ابتدا فلز کاری بود. آن‌ها تیغه اره تولید می‌کردند. به زودی آن‌ها کار خود را گسترش دادند و لبه فلزی چوب اسکی تولید کردند. در اوایل دهه 80، آن ها پس از پنج سال تحقیق و تلاش، مدل SX کفش‌های اسکی را به بازار عرضه کردند. برند Salomon مالک شرکت‌های Bonfire و Mavic نیز بود. تولید این کفش‌های اسکی با همکاری طراح فرانسوی به نام Rogar Tallon انجام شد. در سال 1984، به کمک طراح جوان فرانسوی به نام Roger Pitiot، کفش های اسکی مدل SX91 را تولید کردند. این شرکت در سال 1997، به قیمت 1.4 میلیارد یورو به Adidas فروخته شد.

برند ورزشی

در دوم می سال 2005، Adidas-Salomon اعلام کرد که توافق کرده‌اند گروه Salomon را با قیمت 485 میلیون یورو به Amer Sports در فنلاند، واگذار کنند. این معامله در بیست اکتبر تکمیل شد. در حال حاضر برند Salomon مدیر کل ندارد و Heikki Takala مدیر عامل شعبات امریکای شمالی این برند در Ogden است.

برند ورزشی

Salomon محصولات ورزشی مختلفی را برای ورزش‌هایی مانند دو میدانی، پیاده روی، کوه‌نوردی، اسکی، اسنوبرد و ... را در بیش از 40 کشور جهان در 5 قاره تولید می‌کند.

برند ورزشی

قبل‌تر، آن‌ها اسکیت‌های ریلی را به بازار عرضه می‌کردند اما در سال‌های اخیر، این محصول خود را تولید نکرده اند. هنوز هم این کفش‌ها به عنوان یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات شناخته می‌شوند. این برند در هر فصل، مدل‌های لوازم اسکی و کفش‌های متنوع‌تری را تولید و به بازار عرضه می‌کند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر