نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره وکامیاران در مجلس:

فرودگاه سنندج ظرفیت انجام سه پرواز در هفته به سلیمانیه را دارد

سنندج- نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره وکامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: فرودگاه سنندج ظرفیت انجام سه پرواز در هفته را به سلیمانیه اقلیم کردستان عراق دارد.

فرودگاه سنندج ظرفیت انجام سه پرواز در هفته به سلیمانیه را دارد

به گزارش خبرنگارمهر، سید احسن علوی  امروز درمراسم آغازعملیات اجرایی بزرگراه میاندوآب-کرمانشاه به طول 75 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در کردستان با اشاره به اینکه حمل و نقل یکی از اصلی ترین زیرساخت های جوامع محسوب می شود، گفت: کشورهای پیشرفته سرمایه گذاری های کلانی را در این حوزه کردند و می طلبد کشورهای در حال توسعه هم در این راستا سرمایه گذاری بیشتری را انجام دهند.

وی عنوان کرد: امیدواریم امسال 90 درصد 316 کیلومتر کریدور شماره 10 که در کردستان واقع شده، به بهره برداری برسد و 10 درصد باقی مانده هم در سال آینده افتتاح شود.

وی اظهارداشت: اداره کل راه و شهرسازی کردستان 150 میلیارد تومان به پیمانکاران پروژه های کریدور شماره 10 و دیگر محورهای استان بدهکار است که از این مبلغ 70 میلیارد تومان آن مربوط به جاده های روستایی است.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره وکامیاران در مجلس شورای اسلامی یکی از مشکلات استان را مربوط به وضعیت جاده های روستایی خواند و بیان کرد: از 6 هزار و 100 کیلومتر راه روستایی استان 3 هزار و 600 کیلومتر آن فاقد آسفالت است.

علوی در ارتباط با بخش حمل ونقل هوایی هم گفت: امروز نخستین پرواز هواپیمایی ای تی آر در فرودگاه سنندج انجام شد و این فرودگاه ظرفیت انجام سه پرواز در طول هفته به سلیمانیه اقلیم کردستان عراق را دارد که امیدواریم مسئولان برای اجرای این مهم نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

وی اظهارداشت: در بخش بهسازی جاده ها و محورهای مواصلاتی استان هم نیاز به توجه و کار اساسی داریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان