نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره وکامیاران در مجلس:

بهره برداری از۳۱۶ کیلومترکریدورشماره۱۰نیاز به اعتبارات جهشی دارد

سنندج- نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره وکامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: بهره برداری از ۳۱۶ کیلومتر کریدور شماره ۱۰ که در کردستان واقع شده است نیاز به اعتبارات جهشی دارد.

بهره برداری از316 کیلومترکریدورشماره10نیاز به اعتبارات جهشی دارد

به گزارش خبرنگارمهر، سید مهدی فرشادان امروز درمراسم آغازعملیات اجرایی بزرگراه میاندوآب-کرمانشاه به طول 75 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در کردستان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزارشد، گفت: در سال 95، 365 نفر و در سال گذشته هم 370 نفر در جاده های کردستان جان خود را ازدست دادند و به همین دلیل از جاده های استان به عنوان قتلگاه نام می بریم.

وی عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون هم بیش از 90 نفر در جاده های استان جانشان را ازدست دادند، که اگر با این روند کنونی پروژه ها انجام شود همچنان جاده های استان تلفات خواهد داشت.

وی اظهارداشت: در مسیر توسعه راه های روستایی، کردستان جزو استان های آخر کشور است که با کمک اعتبارات جهشی می توان بهبودی در این رابطه ایجاد کرد.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره وکامیاران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از سال 92 تا 94،700 میلیارد تومان اعتبار به راه های استان اختصاص یافت و اکنون برای اجرای عملیات 75 کیلومتر از کریدور شماره 10 واقع در استان 225 میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است.

فرشادان با اشاره به اینکه اجرای 75 کیلومتر مذکور قرار است در طول سه سال انجام شود، افزود: نیاز به اختصاص اعتبارات جهشی وجود دارد که در مدت زمان کمتری 316 کیلومتر کریدور شماره 10 در استان به طور کامل به بهره برداری برسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان