محمدرضا داورزنی:

استعفای رحیمی را نپذیرفته ایم/محدودیتهای قانونی برای پرسپولیس بود

معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که این وزارتخانه با استعفای رئیس فدراسیون هندبال موافقت نکرده است.

استعفای رحیمی را نپذیرفته ایم/محدودیتهای قانونی برای پرسپولیس بود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا داورزنی درباره استعفای علیرضا رحیمی از ریاست فدراسیون هندبال گفت: رحیمی پیش از این یکی دو بار مطرح کرده بود که با شرایط فعلی نمی تواند در این فدراسیون کار کند. ما تلاش کردیم فضا را برای ماندن رحیمی فراهم کنیم و قسمتی از بدهی های فدراسیون هندبال را بدهیم.

وی افزود: بسیاری از بدهی های هندبال مربوط به قبل می باشد، برای همین فدراسیون با مشکل جدی مواجه بود. ما جلسه ای برای پیدا کردن راهکار پرداخت قسمتی از بدهی ها برگزار کردیم، ولی آقای رحیمی اصرار دارد با این وضعیت و فضا نمی تواند کار کند. به هر حال همه عوامل دست به دست هم داد تا ایشان استعفا بدهد.

معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: ما هنوز استعفای رحیمی را نپذیرفته ایم و اصرار داریم وی به کارش ادامه دهد.

داورزنی در پاسخ به این سوال که اگر رحیمی اصرار به رفتن داشته باشد، موضع وزارت ورزش چیست؟ گفت: اگر رحیمی اصرار داشته باشد دیگر چاره ای نیست.

وی در ادامه درباره استعفای احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس گفت: از یکی دو روز پیش بحثی در این ارتباط مطرح شده تا فضا برای یک فرد جوانتر فراهم شود و بوکس کشور مسیرش را ادامه بدهد.

معاون وزیر ورزش خاطرنشان کرد: ما در جلسه ای در خدمت آقای ناطق نوری بودیم و از زحمات 28 ساله وی تقدیر کردیم. وی درخواست کرد که رئیس افتخاری بوکس باقی بماند و در مجمع حضور داشته باشد که ما هم قبول کردیم. در حال حاضر باید یک سرپرست برای فدراسیون بوکس تعیین کنیم تا پروسه انتخابات انجام شود.

داورزنی درباره انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: انتخاب اعضا نهایی شده است، ولی مجمع باید صورتجلسه را امضا کند. هر موقع تصویب شد اسامی اعلام می شود.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی این اتفاق می افتد و چرا معرفی هیات مدیره پرسپولیس طولانی شده است؟ گفت: شاید تا چهارشنبه این هفته این اتفاق بیفتد. وزارت ورزش تلاش کرد در کوتاهترین زمان هیات مدیره پرسپولیس را ترمیم کند، ولی محدودیت های قانونی برای استفاده از نیروهای خوب باعث شد تا وزیر ورزش به نفراتی برسد که امکان همکاری با آنها فراهم باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر