در ماه آگوست ۲۰۱۷ منتظر چه فیلم هایی باشیم

به زودی وارد ماه آگوست می شویم و باز هم موجی از فیلم های جدید وارد پرده سینماها می شوند. اما در این ماه باید منتظر چه فیلم هایی باشیم. شاید با خواندن خلاصه ای درباره آنها بتوانید بهتر تصمیم بگیرید که باید منتظر کدامشان باشید.

در ماه آگوست 2017 منتظر چه فیلم هایی باشیم

به زودی وارد ماه آگوست می شویم و باز هم موجی از فیلم های جدید وارد پرده سینماها می شوند. اما در این ماه باید منتظر چه فیلم هایی باشیم. شاید با خواندن خلاصه ای درباره آنها بتوانید بهتر تصمیم بگیرید که باید منتظر کدامشان باشید.

 

Detroit

در طول تابستان 1967 دیتروید صحنه درگیری مردم با نیروهای پلیس و ارتش می شود. حاصل این درگیری ها یکی از بزرگترین قیام ها در تاریخ آمریکا است. ستاره هایی که در این فیلم ایفای نقش می کنند عبارتند از جان بوئگی، آنتونی مککی و آلگی اسمیت. دیترویت تا بدینجا امتیاز بالایی از سایت IMBD دریافت کرده با این حال باید منتظر اکران و دیگر رای ها بود.

Kidnap

یک بعد از ظهر معمولی در پارک با یک کودک ربایی برای کارلا دیسون تبدیل به کابوسی وحشتناک می شود. دیسون نه گوشی همراهی دارد و نه وقتی برای رسیدن پلیس بنابراین سریع پشت فرمان ماشین خودش می رود و شروع به تعقیب رباینده ها می کند. تعقیب و گریز سرعت می گیرد و کارلا مجبور است برای نجات کودکش دست به خطرهای بزرگی بزند. ستارگانی که در این فیلم ایفای نقش کردند: هالی بری، دانا گوریر و لیو تمپل. این فیلم تا اینجا امتیاز متوسطی از IMDB گرفته است.

The Dark Tower

رولند دیسچین، آخرین تفنگدار، درگیر نبردی بی پایان با والتر اودیم که به مرد سیاه پوش نیز معروف است می شود. این تفنگدار باید جلوی مرد سیاه پوش را بگیرد تا برج تاریک را واژگون نکند، برجی که کلید پیوستگی دنیا است. در حالی که سرنوشت دنیا در خطر است این دو مرد وارد نبردی تمام عیار بین خیر و شر می شوند. ستارگانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند: متی مک کنوی، ایدریس البا و ابی لی. یکی از فیلم هایی که انتظار می رود به خوبی مورد استقبال قرار بگیرد همین فیلم است.

The Glass Castle

این فیلم بر اساس خاطرات چهار خواهر و برادر است که باید یاد بگیرند چگونه از خود مراقبت کنند. پدر و مادرشان هر دو هم به آنها الهام می دهند و هم مهارشان می کنند. پدر فوق العاده و کاریزماتیک این بچه ها وقتی آرام است خیال پردازی آنها را به دست می گیرد به آنها فیزیک، زمین شناسی، ترس نداشتن از زندگی می آموزد. اما همین مرد وقتی مست است تبدیل به آدمی نادرست و مخرب می شود. در همین حال مادر خانه مخالف این است که خانه داری کند و نمی خواهد مشغول پرورش خانواده باشد. ستارگانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند: بری لارسون، وودی هارلستون و نائومی واتس. با نگاهی به بازیگران به نظر نمی آید فیلم بدی باشد بنابراین باید منتظر اکران بود تا ببینیم تا چه حد موفق است.

Nut Job 2 : Nutty by Nature

سنجاب این انیمیشن به همراه دیگر حیواناتی که دوستش هستند به نبرد شهردار شرور اوکتون می روند تا جلوی از بین بردن خانه شان توسط بولدوزرهای او را بگیرند. شماره اول این انیمیشن امتیازی متوسط گرفته بود باید ببینیم شماره دو آن اقبالش از انیمیشن قبلی بیشتر است یا خیر.

Annabelle: Creation

سم مولینس اسباب بازی ساز سابق و همسرش استر خوشحال هستند که شش دختر یتیم راهبه را به مزرعه خود در کالیفرنیا آورده اند. چند سال پیش این زوج آنابل دختر 7 ساله خود را در حادثه رانندگی از دست داده اند. خیلی زود وقتی یکی از دخترها عروسکی به ظاهر معصوم را که گویا جان دارد پیدا می کند وحشت آغاز می شود. بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می کنند: استفانی سیگمن، طالیتا بتمن، لولو ویلسون، فیلیپه کولدارد، گریس فولتون، لو لو صفران، سامارا لی، تیلر باک، آنتونی لاپاالیا و میرانتا اتو. به نظر می رسد یکی از فیلم های دلهره آور با کیفیت باشد پس اگر از طرفداران این نوع فیلم ها هستید می توانید ماه بعد منتظر آنابل باشید.

Logan Lucky

لوگان ها خانواده ای خطرناک هستند از تپه های غرب ویرجینیا شهرت این خانواده برای 90 سال بدشانسی شان است. اما جیمی لوگان تصمیم می گیرد بخت و اقبال این خانواده را تغییر دهد. او تصمیم می گیرد با کمک دوستانش از مسابقات ماشین سواری 14 میلیون دلار سرقت کند. دانیل کریگ، چانینگ تاتوم، راننده آدام، کاترین واترستون، رایلی کوه، سباستین استن، هیلاری سوانک، استا مک فارلین و کتی هولمز. با توجه به سابقه کارگردان فیلم می توان حدس زد فیلمی سرگرم کننده و خوب را خواهیم دید.

The Hitman’s Bodyguard

بهترین مامور محافظتی دنیا فراخوانده می شود تا از جان یکی از دشمنانش محافظت کند یکی از بدنام ترین آدمکش های دنیا. این بادیگارد و آدمکش سالیان سال در مقابل هم بوده اند اما حالا برای 24 ساعت پر تنش باید در کنار هم باشند. در طول این ساعات آنها انواع تعقیب و گریزها را تجربه می کنند و باید به مبارزه با دشمنشان بروند. ستارگانی که در این فیلم ایفای نقش می کنند رایان رینولدز، ساموئل جکسون، سلما هیک و گری اولدمن. فیلمی پر از اکشن و البته کمدی را خواهید دید وجود ساموئل ال جکسون به تنهایی برای دیدن این فیلم کافی است.

All Saints

مایکل سپورلوک تصمیم می گیرد شغلش که فروشندگی حرفه ای است را رها کند و کشیش شود. متاسفانه اولین وظیفه او بستن کلیسای یک شهر کوچک و فروش زمینش است. اما وقتی می بیند این کلیسا به پناهجویان سرپناه می دهد تصمیمش تغییر می کند. بازیگران: کارا بوئونو، جان کورت و باروری کربن. مسلما این فیلم به درد تماشاگر ایرانی نمی خورد پس هرجا آن را دیدید از کنارش عبور کنید فیلم ضعیفی است.

Crown Heights

در سال 1980 پلیس در بروکلین جوان سیاه پوست مهاجری را به نام کولین وارنر به اتهام قتل بازداشت می کند. کولین سال ها برای جرمی که مرتکب نشده در زندان می ماند و در همین حین نیز دوستش کارل کینگ برای آزادی او تلاش می کند. بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند: کیکیت استنفیلد، نستر کربنل و رون کانادا. موضوع فیلم به نظر خیلی کلیشه ای و تکراری می آید بازیگرها به نظر توانا نمی رسند.

Leap!

دختری یتیم در آرزوی بالرین شدن است و به همین دلیل همراه با دوستش به پاریس فرار می کند. در پاریس به خانه بزرگ اپرا می پیوندد و ماجراهای زیادی را با دوستش تجربه می کند. اگر از علاقه مندان به انیمیشن باشید با دیدن این فیلم متوجه می شوید که از نظر گرافیک کمی از کارهای بزرگ دیگر عقب است. اما امتیاز این انیمیشن نیز تا بدینجا کم نبوده و می توان آن را از کارهای متوسط دانست.

Tulip Fever

فیلم در آمستردام قرن 17 رخ می دهد. فیلم داستان زنی متاهل را روایت می کند که با یک هنرمند رابطه ای ممنوعه را شروع می کند. این نقاش برای کشیدن پورتره او استخدام شده است. این دو تصمیم می گیرند دست به قمار بزنند تا پول لازم برای فرار با یکدیگر را بدست بیاورند. بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می کنند: آلیشیا وایکاندر، دنی دی هان، کریستف والس، هولیدی گریینگر، جک اوکانلل، زک گالیفیناکیس، جودی دنچ، تام هلندر و کارا دهلینگ. فیلم بازیگران خوبی دارد مخصوصا کریستوف والتز که برنده اسکار هم شده باید نشست و منتظر آمدنش شد.

Birth of the Dragon

بروس لی جوان اسطوره کونگ فو یعنی ونگ جکمن را در کالیفرنیای جنوبی به مبارزه دعوت می کند. بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می کنند: بیلی مگنوسن، تری چن و ونسا راس. این فیلم هنوز اکران نشده امتیاز پایینی دارد بنابراین زیاد منتظر دیدنش نباشید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان