سه نسخه مختلف از نوکیا ۹ در پایگاه GFXBench رؤیت شدند

بر اساس گزارش منابع آگاه، مشخصات سه نسخه متفاوت از موبایل نوکیا ۹ در پایگاه «GFXBench» رؤیت شده که برخی از جزئیات فنی پرچمدار HMD Global را نشان می دهد.

سه نسخه مختلف از نوکیا 9 در پایگاه GFXBench رؤیت شدند

بر اساس گزارش منابع آگاه، مشخصات سه نسخه متفاوت از موبایل نوکیا 9 در پایگاه «GFXBench» رؤیت شده که برخی از جزئیات فنی پرچمدار HMD Global را نشان می دهد.

مدل های مورد بحث با کدهای TA-1012 ،TA-1004 و TA-1052 شناخته می شوند که TA-1004 پیش از این در بنچمارک AnTuTu رؤیت شده و طبق گفته منابع مذکور، TA-1012 نیز نسخه دو سیم کارت این موبایل خواهد بود.

بنا بر اطلاعات موجود (که گویا برای هر سه مدل یکسان است)، نوکیا 9 از یک چیپست اسنپدراگون 835 با هشت هسته قدرتمند 2.4 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی آدرنو 540، در کنار رم 4 گیگابایتی بهره برده و برای ذخیره سازی اطلاعات نیز حافظه داخلی 64 گیگابایتی (51 گیگابایت قابل استفاده) را در اختیار کاربر قرار می دهد.

چیپست نوکیا 9 از هشت هسته قدرتمند 2.4 گیگاهرتزی برخوردار است

علاوه بر این نوکیا 9 یک نمایشگر 5.3 اینچی QHD داشته و به اندروید 7.1.1 مجهز شده است. برای ثبت تصاویر نیز پرچمدار نوکیا از دو سنسور 12 مگاپیکسلی در جلو و عقب (اشاره ای به دوربین دوگانه نشده) با توانایی فیلمبرداری 4K بهره برده که دوربین اصلی قابلیت هایی مانند فوکوس خودکار، تشخیص چهره، HDR و فلش LED را نیز به همراه دارد.

گفتنی است HMD Global قصد دارد با پشتیبانی مناسب از موبایل های برند نوکیا و عرضه به موقع آپدیت های اندروید، رضایت مشتریان را جلب کرده و سهم بازار خود را با محصولات و خدمات با کیفیت افزایش دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان