ماهان شبکه ایرانیان

این شما و این ۹ کتانی باحال این هفته

از مدل بروزشده ایرمکس وان (Air Max ۱) نایکی تا محصولات آینده‌نگر آدیداس این هفته شاهد یک سری محصولات غیرقابل انتظار بودیم، با بنیتا همراه باشید تا مروری کوتاه بر این محصولات داشته باشیم:

از مدل بروزشده ایرمکس وان (Air Max 1) نایکی تا محصولات آینده‌نگر آدیداس این هفته شاهد یک سری محصولات غیرقابل انتظار بودیم، با بنیتا همراه باشید تا مروری کوتاه بر این محصولات داشته باشیم:

هفته آینده شاهد عرضه محصولات زیادی خواهیم بود. به همین خاطر ما بهترین این محصولات را برای شما کنار هم گرد آورده‌ایم. این مجموعه شامل رنگ‌های منحصر به فرد و روکش‌های فوق‌العاده جنجالی است. اگر شما به دنبال این هستید که مجموعه کتانی‌های خود را گسترش بدهید و مالک محصولات منحصر به فردی بشوید جای درستی آمده‌اید و این مطلب می‌تواند به شما کمک کند.

نایک ایکس ایر مکس 90 (AIR MAX 90) با نام فانتوم (PHANTOM) طراحی شده توسط پدرو لورنسو (PEDRO LOURENCO)

قصد ترساندن شما را نداریم اما همکاری نایک و طراح مشهور برزیلی پدرو لورنسو (PEDRO LOURENCO) همان‌قدر که مردانه است برای زنان نیز جذاب است. اما این دلیل نمی‌شود که این کتانی‌ها را انتخاب نکنید. ظاهر طبیعی این کتانی به خاطر بافت و مواد طبیعی آن (گیاه و چرم) است که با هم یک ترکیب منحصر به فرد را درست کرده‌اند. فقط حواس‌تان به انتخاب اندازه مناسب باشد.

قیمت: 150 دلار

نایک ایکس ایر مکس 90 (AIR MaX 90) با نام اوبسدین (OBSIDIAN) طراحی شده توسط پدرو لورنسو (PEDRO LOURENCO)

 

لورنزو امسال 2 محصول مختلف را برای نایکی طراحی کرده است. اوبسدین (OBSIDIAN) برای کسانی است که علاقه‌مند تا یک محصول باشکوه‌تر را داشته باشند. به جای ترکیبات گیاهی این محصول از یک چرم انحصاری بهره می‌برد که باعث شده تا ظاهر مرموز و سیاهی را پیدا کند. دوباره تاکید می‌کنم که این مدل برای اندازه پای خانم‌ها طراحی شده است پس مطمئن شوید که اندازه درست را انتخاب می‌کنید.

قیمت: 150 دلار

آدیداس مدل (EQUIPMENT SUPPORT ADV) با رنگ کاملاً صورتی

این نمونه مورد علاقه ماست که این هفته با رنگ‌ روشن صورتی خود توسط آدیداس عرضه می‌شود. این کتانی‌ها نسبت به مدل قبلی یک پیشرفت رو به جلو هستند که توانسته یک ظاهر معاصر را شکل بدهد. این تصمیم شماست که قصد داشته باشید که چنین انتخاب رنگ جسورانه‌ای داشته باشید اما بیاد داشته باشید که شانس با افرادی است که جلوتر از زمانه خود حرکت می‌کنند.

قیمت: 166 دلار

پوما مدل ایکس فنتی از چرم خزندگان با نام کامو (CAMO)

همکاری مستمر ریحانا (خواننده مشهور) با پوما حاصلش یک محصول پرفروش دیگر از سری کفش‌های چرم خزندگان با طرح جنگلی بوده است. جنس این محصول در واقع چرم جیر نیست بلکه یک چرم چاپ شده با طرح قهوه‌ای سوخته نظامی است.

قیمت: 140 دلار

نایک مدل (AIR MAX1 ULTRA FLYKNIGHT) با رنگ قرمز روشن

با وجود رنگ‌های متنوع و زیادی که در سری محصولات (AIR MAX1) وجود دارد اما رنگ قرمز روشن در این مجموعه کاملاً چشم‌نواز و اصیل است. در حالی که سایر محصولات این سری، الهام خود را از مدل‌های کلاسیک و رنگارنگ با استفاده از مواد جدید بکار رفته در ساخت‌شان می‌گیرند اما رنگ قرمز روشن یک بازخوانی دوباره از محصولات جدید شرکت نایکی است. این کفش انتخاب خوبی برای ظاهری است که خواهان شایستگی بیشتری است.

قیمت: 160 دلار

نایکی (AIR MAX 1 ULTRA GAME ROYAL) 

یکی از طراحی‌های اصیل طراح مشهور تینکر هتفیلد (Tinker Hatfield) در سری محصولات AIR MAX1 دیده می‌شود که به این کفش یک ظاهر امروزی داده است. ترکیب پارچه خوب و بافت پیشرفته آن، ظاهر این کفش را متعلق به آینده می‌کند در حالی که رنگ بیاد‌ماندی آن با ریشه‌های این برند تجدید بیعت می‌کند.

قیمت: 149 دلار

نایکی (AIR MAX 90 ULTRA INFRARED)

AIR MAX 90 شاید مشهورترین مدل نایکی نباشد اما یکی از محبوب‌ترین مدل‌هاست که بتنهایی توانسته تبدیل به دوست‌داشتنی‌ترین رنگ در سری محصولات نایکی باشد. شاید بافت و پارچه جدید ظاهر کفش را تغییر داده باشد اما هنوز هم اصالت آن قابل تشخیص است.

قیمت: 140 دلار

نایکی (AIR MAX 95 ULTRA NEON)

سومین سری محصولات (AIR MAX) نایکی مدل شماره 95 است که یک رنگ نئون کلاسیک را همراه با ظاهر نامتعارف و شورشی خود به علاقه‌مندان هدیه می‌دهد. ظاهر تارمانند کفش یک حس جدید را به رنگ خاکستری تند آن می‌دهد که برای رنگ نئون سبز آن حکم یک پایه را دارد.

قیمت: 145 دلار

محصول مشترک ریبوک و فروشگاه پارکر (Packer) کفش (OG DIVISION)

فروشگاه افسانه‌ای کفش‌های ورزشی پارکر (Packer) در شهر تینک نیوجرسی آنقدر با این صنعت رابطه دارد که دهه‌ها فعالیت خود را توجیه کند. حاصل این نوع روابط باعث شده تا یک محصول قدرتمند به نام (OG Division) به بازار عرضه شود. این محصولات دارای رنگ‌های زرد روشن،‌ قرمز روشن و ... هستند. اما بهترین رنگ این مجموعه، ترکیب بیشتر سیاه همراه با استفاده از رنگ‌های زرد و قرمز در سراسر کفش است.

قیمت: 160 دلار

نایکی با مدل (AIR JORDAN AJKO PLATINUM)

تا جایی که در داستان‌ها آمده است معلوم نیست چرا مدل پارچه‌ای (Air Jordan) را (AJKO) می‌نامند. اما چیزی که می‌دانیم این است که بافت کفش نسبت به سایر کتانی‌های خیابانی که از این مدل تاثیر گفته‌اند، تاکید بیشتری روی ظاهر معمولی خود دارد. این مدل پلاتینی دارای یک ساق بلند و خنثی است.

قیمت: 140 دلار

میراث برند ساکنی (SAUCONY) کفش (SHADOW 5000 MEDAL PACK)

 

فروشگاه کفش ساکنی (SAUCONY) سی‌ایم سالگرد تاسیس خود را با نگاهی دوباره بر محصول سال 1996 خود جشن گرفته است. سالی که از قضا مصادف با المپیک آتلانتا بود. سایه‌ رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و برنزی روی این محصول یادآور برندگان رقابت‌ها است که یک ظاهر لوکس را به این کفش‌ رسمی معمولی هدیه می‌دهد.

قیمت: هر عدد کفش 132 دلار

به نظر شما زیباترین کتانی متعلق به کدام شرکت بود؟

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان