دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه خبر داد

توقف اجرای پروژه دهکده گردشگری تپه الله اکبر جوانرود

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: با توجه به نارضایتی‌های عمومی در زمینه نحوه واگذاری اراضی تپه الله اکبر جوانرود، پس از انجام بررسی‌های لازم و استعلامات مورد نظر در اجرای تکالیف حاصل از ماده ۱۱۴ قانون آیین دادرسی کیفری و تا رفع وضعیت موجود دستور به توقیف فعالیت این پروژه صادر شده است.

توقف اجرای پروژه دهکده گردشگری تپه الله اکبر جوانرودبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور محمدحسن صادقی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از صدور دستور توقف فعالیت‌های احداث دهکده گردشگری بر روی تپه الله اکبر جوانرود خبر داد.

وی گفت: با توجه به نارضایتی‌های عمومی در زمینه نحوه واگذاری اراضی تپه الله اکبر، پس از انجام بررسی‌های لازم و استعلامات مورد نظر در اجرای تکالیف حاصل از ماده 114 قانون آیین دادرسی کیفری و تا رفع وضعیت موجود دستور به توقیف فعالیت پروژه صادر شده است.

صادقی تصریح کرد: با توجه به مشکلات موجود، اجرای پروژه به صورت داوطلبانه از سوی مجریان طرح متوقف و ادامه آن منوط به اتخاذ تصمیم دادستانی بود که پس از بررسی‌های متعدد دستور به توقف پروژه تا زمان رفع مشکلات صادر شد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر