دیدار استاندار گیلان با خانواده شهید نادر سعیدی

‌استاندار گیلان برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید استان را یکی از افتخارات دوران مدیریتی خود دانست و گفت: برگزاری این کنگره یکی از اهدافش ادای احترام به همه خانواده‌های شهدا بود.

دیدار استاندار گیلان با خانواده شهید نادر سعیدی

‌به گزارش ایسنا، محمدعلی نجفی در سفر به دیلمان با حضور در منزل شهید «نادر سعیدی»، با اشاره به اینکه حضور در جمع خانواده‌های شهدا توفیقی برای مدیران محسوب می‌شود، افزود: قدردان مدیران استانی هستیم که در گسترش روند دیدارهای مستمر با خانواده های شهدا فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: همه خدمات نظام و دولت به برکت خون شهدا و وجود خانواده‌های آنان در جامعه است.

نماینده عالی دولت در گیلان برگزاری کنگره 8000 شهید استان که به عنوان یکی از کنگره‌های برتر کشور شناخته شد را یکی از افتخارات دوران مدیریتی خود دانست و گفت: با توجه به اینکه توفیق حضور در منازل تمامی خانواده‌های شهدا مقدور نیست برگزاری این کنگره یکی از اهدافش ادای احترام به همه خانواده‌های شهدا بود.

نجفی توفیق خدمت به این ایثارگر را جزو افتخارات و وظایف دولتمردان دانست و عنوان کرد: با حضور در جمع خانواده‌های شهدا و ایثارگران از مقاومت، صبر و دعای آنان درس و انرژی مضاعف برای خدمت به مردم می‌گیریم.

وی تلاش در جهت اشتغال جامعه به ویژه فرزندان شهدا را جزو سفارشات امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا عنوان کرد و افزود: در این مسیر موضوع اشتغال به عنوان سرلوحه اصلی دولت به شمار می‌رود و لذا تلاش بر این است که مشکل اشتغال همه فرزندان این مرز و بوم حل گردد.

استاندار گیلان با بیان اینکه کشور و نظام در مسیر توسعه اشتغال در تلاشند،اظهار کرد: در این میان گیلان جزو استان‌های پیشرو در موضوع اشتغال است اما این مشکل صرفا مربوط به چند سال اخیر نیست و طی چند دهه ایجاد شده است.

نجفی با اشاره به اینکه وجود مشکل اشتغال در خانواده های معظم شهدا به واسطه‌ نبود پدر ممکن است مشکلات بیشتری ایجاد کند، گفت: مدیران استانی باید این بخش را با جدیت دنبال کنند، زیرا خود را مدیون شهدا می‌دانیم و دست والدین آنان را می‌بوسیم و به وجود آنان افتخار می کنیم و نیازمند دعای آنان هستیم.

به گزارش ایسنا، شهید نادر سعیدی در سال 1362 در منطقه عملیاتی مهران در سن 24 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مستند زندگی شهید نادر سعیدی در کنگره 8000 شهید گیلان به عنوان مستند برتر شناخته شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر