آنچلوتی: بازگشت انگلیسی‌ها لیگ قهرمانان را سخت‌تر می‎کند

سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ معتقد است با بازگشت تیم‎های مطرح انگلیسی به رقابت‎های لیگ قهرمانان این دوره رسیدن به قهرمانی کار سخت‎تری خواهد بود.

آنچلوتی: بازگشت انگلیسی‌ها لیگ قهرمانان را سخت‌تر می‎کند

به گزارش خبرگزاری مهر، کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ، معتقد است رقابت‎های لیگ قهرمانان این دوره به خاطر بازگشت چند تیم قدرتمند انگلیسی سخت‌‎تر خواهد بود. منچستریونایتد و چلسی دو تیمی هستند که بازگشتشان به لیگ قهرمانان مسجل شده و لیورپول هم ممکن است با موفقیت در بازی‎های پلی‌اف در این بازی‌ها حضور پیدا کند.

آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی بایرن در این باره گفت: رقابت‎های لیگ قهرمانان این دوره نیاز به جنگندگی و رقابت بیشتری دارد، چون تیم‎های انگلیسی مهمی به آن راه پیدا کرده‎ و حضور دارند. یونایتد، سیتی، چلسی، تاتنهام. البته فکر می‎کنم لیورپول هم باشد و امیدوارم یورگن کلوپ از پس بازی‎های پلی‌آف بر بیاید. با این تیم‌ها مطمئنا رسیدن به موفقیت نیاز به رقابت و جنگیدن بیشتر دارد.

بایرن مونیخ آخرین بار در سال 2013 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده و کارلو آنچلوتی هم یک سال بعد از آن توانست با رئال مادرید «لادسیما»، دهمین قهرمانی که تیم اسپانیایی برای رسیدن به آن مدت زیادی صبر کرد را به دست آورد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان