چگونه رژگونه بزنیم-قسمت سوم

هنگامی که درمورد آرایش کردن بحث به میان می‌آید، معمولا رژ گونه را در نظر نمی‌گیریم و یا آن را فراموش می‌کنیم، اما مزایای استفاده از آن نباید نادیده گرفته شود

 رژگونه

هنگامی که درمورد آرایش کردن بحث به میان می‌آید، معمولا رژ گونه را در نظر نمی‌گیریم و یا آن را فراموش می‌کنیم، اما مزایای استفاده از آن نباید نادیده گرفته شود. رژ گونه مناسب، به چهره شما زیبایی دو چندان می‌دهد و گونه‌های شما را جذاب‌تر نشان می‌دهد. هم‌چنین باعث می‌شود که شما جوان تر، شاداب تر و سرزنده تر به نظر برسید. بعضی از خانم‌ها نمی‌دانند که چه نوع و چه رنگ رژ گونه ای برای آن ها مناسب است و علاوه بر این، آن‌ها نحوه استفاده¬ از آن را به بهترین شکل نمی‌دانند. در زیر مطالبی که لازم است درمورد رژ گونه و نحوه استفاده از آن بدانید، بیان شده است:

• از تکنیک مناسب استفاده کنید:

تکنیک استفاده از رژ گونه بر اساس نوع رژ گونه و وسیله ای که با آن رژ گونه را می‌زنید، متفاوت است:

رژکونه پودری

• رژ گونه‌های پودری:

برای استفاده از رژ گونه‌های پودری، برس را به آرامی روی آن بکوبید و سپس آن‌را تکان دهید تا پودرهای اضافی بریزند. با حرکت چرخشی آن را آهسته روی گونه های خود بزنید.

رژکونه کرمی

• رژ گونه‌های کِرِمی:

برای استفاده از رژ گونه‌های کِرِمی، انگشت دست خود و یا برس سرصافی را روی رژ گونه بزنید و سپس آن را به آرامی روی گونه‌های خود بزنید. با حرکت چرخشی کرم را بطور کامل روی گونه‌های خود پخش کنید.

• رژ گونه های مایع:

انگشت خود را در رژ گونه فرو ببرید و دو نقطه (نه بیشتر) از رژگونه روی گونه‌های خود بزنید. سپس با استفاده از انگشت دست‌تان و یا اسفنج با حرکات ضربه ای آن دو نقطه را روی گونه های خود پخش کنید.

• روی گونه‌های خود به اندازه کافی رژ گونه بزنید:

اگر از رژگونه به مقدار کم استفاده کنید، درخشندگی و جذابیت کافی را روی پوست شما ندارند و همچنین اگر مقدار رژ گونه زیاد باشد، صورت شما مصنوعی و زشت به نظر می رسد.

• درست است که دوست دارید رژ گونه شما روی پوست تان کاملا مشخص باشد اما هیچ‌گاه نباید از آن به اندازه¬ی کرم پودر استفاده کنید.

• بخاطر داشته باشید که اگر رژ گونه شما کم باشد می توانید به آسانی مقدار آن را اضافه کنید، اما اگر مقدار َآن زیاد باشد، پاک کردن آن سخت و زمان بر است؛ در نتیجه رژ گونه را آهسته آهسته روی صورت خود بزنید. اگر رنگ آن مورد پسندتان نبود، به تدریج مقدار آن را بیشتر کنید تا رنگ آن، رنگ دل‌خواه‌تان شود.

• اگر به طور اتفاقی رژ گونه شما زیاد شد، از یک دستمال خیس برای پاک کردن مقدار اضافه آن استفاده کنید.

کرم برنزه کننده

رژ گونه و کرم برنزه با یکدیگر متفاوت می‌باشند:

بعضی از افراد تفاوت بین رژ گونه و کرم برنزه و همچنین مقدار صحیح استفاده از آن ها را به خوبی نمی‌دانند. از رژ گونه برای برجسته کردن گونه ها و در عین حال جذاب و طبیعی به نظر رسیدن آن ها استفاده می‌شود، در حالی که کاربرد کرم برنزه در تیره کردن کل صورت است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان