ماهان شبکه ایرانیان

چگونه در تابستان کت و شلوار را تحمل کنیم؟

بروک پاسک، مدیر شرکت برگادوف گودمن (Bergdorf Goodman) به شما خواهد گفت چگونه در تابستان کت بپوشید

Dan Roberts

 

بروک پاسک، مدیر شرکت برگادوف گودمن (Bergdorf Goodman) به شما خواهد گفت چگونه در تابستان کت بپوشید. ما هرروز، از هرماه سال را به وب گردی و اینستاگرام گردی اختصاص می‌دهیم تا به شما بگوییم چه سبکی برای لباس پوشیدن انتخاب کنید. امروز با شما همراه با افسانه مد خیابانی بروس پاسک (Bruce Pask) هستیم تا بدانیم چگونه می‌توانیم در تابستان گرم، کت به تن داشته باشیم. کمد لباس خودتان را بتکانید. با بنیتا همراه باشید.

لباس پوشیدن در تابستان و شبیه عکس‌های مدل‌ها شدن کار بسیار سختی است و فشار زیادی برای کسانی که تحمل گرما ندارند ایجاد می‌کند...اما برای بروس پاسک (Bruce Pask)، مدیر بانفوذ مد مردانه در شرکت برگادوف گودمن (Bergdorf Goodman) این کار بیشتر جذابیت دارد. بااین‌همه با بررسی آلبوم های مد در تمامی فصل نشان می‌دهد که هیچ عاملی نمی‌تواند همانند گرما باعث تغییر محسوس در شکل لباس‌ها شود. گرما و رطوبت دو عامل اساسی هستند.

درحالی‌که همه دیوانه‌وار لباس‌های خودشان را برای فصل گرما تغییر می‌دهند، پاسک خودش را برای پوشیدن سبکی از لباس که برای تابستان نامتعارف است آماده می‌کند. این عکس‌ها در فصل مد نیویورک از او گرفته‌شده است، شما در فاصله مناسب از یک کت‌وشلوار به‌خوبی بر روی تن نشسته، ریش اصلاح‌شده و عینک آفتابی هستید. اگر کمی نزدیک بیایید: می‌بینید که یک دستمال‌گردن به‌جای کراوات استفاده‌شده و همچنین انواع مختلفی از لباس‌ها با یکدیگر به‌خوبی هماهنگ شده‌اند تا بتوان در فصل گرم آن‌ها را پوشید. لباس‌هایی که با آزمون‌وخطا کنارهم قرارگرفته‌اند. از همه این‌ها که بگذریم خواهید فهمید این شخص، تلاشی برای فشن بودن نکرده است و همانند یک مرد باظرافت و حفظ استایل عالی شخصی خودش لباس پوشیده است. اگر شما هنوز به این سطح نرسیده‌اید بهتر است یکی از اهداف خود را رسیدن به این استایل قرار دهید. بروید و برای خودتان لباس‌هایی با مشخصات پیراهن پنبه‌ای و بدون یقه، کت کتان تهیه کنید. سپس آن‌ها را با ترکیب ناموزون ه دستمال‌گردن و یا تی‌شرت حتی می‌توانید هماهنگ کنید. این چیزی است که پاسک به شما پیشنهاد می‌دهد:


کت
کت شما باید رنگ روشن و در این مورد خاص آبی کمرنگ و جنس کتان و پنبه، نباید ضخیم و جنس زبری داشته باشد. شکل و فرم آن به‌گونه‌ای باشد که سنگین نبوده و در گرما حالت خودش را از دست ندهد.

پیراهن
من واقعاً از پوشیدن پیراهن‌های یقه‌گرد در این تابستان لذت بردم. هنوز یک احساس خوب راحتی در آن‌ها وجود دارد. من فکر می‌کنم طبیعت آرام ه پیراهن‌های یقه‌گرد می‌تواند طبیعت گرم کت‌ها را در فصل تابستان از بین ببرد و این ترکیب برای این فصل مناسب به نظر برسد. این پیراهن کهنه مانند و رنگ استخوانی که همانند بافتنی است، طول کمی بیشتر از حالت عادی دارد و می‌تواند بیرون از کت قرار گیرد.

گردن گیر
در روزهای گرم تابستان و به همراه یک پیراهن یقه‌گرد چه چیزی به‌جز بستن یک دستمال‌گردن می‌تواند جای یقه را پر کند! آن‌ها همانند یک نقطه قوت هستند که باعث آرامش و راحتی در لباس پوشیدن می‌شوند.

gq

آیا شما می توانید در تابستان کت بپوشید؟

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان