ماهان شبکه ایرانیان

چرا بازیگر هری پاتر در شبکه‌های اجتماعی حضور ندارد؟

اگر شما هم جزو طرفداران دنیل رادکلیف یا همان هری پاتر باشید، احتمالاً نامش را در شبکه‌های اجتماعی جستجو کرده‌اید

اگر شما هم جزو طرفداران دنیل رادکلیف یا همان هری پاتر باشید، احتمالاً نامش را در شبکه‌های اجتماعی جستجو کرده‌اید. البته دنیل رادکلیف در شبکه‌های اجتماعی عضو نیست و تلاش‌تان بی نتیجه است! درست است که این بازیگر عضو شبکه‌های اجتماعی نیست و حتی سال‌هاست از ایمیل استفاده نکرده اما همیشه شبکه‌هایی مثل توییتر را دنبال می‌کند. برای آشنایی بیشتر با زندگی مجازی بازیگر هری پاتر با بنیتا همراه باشید.

خوشبختانه حضور در شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر، اینستاگرام، اسنپ چپ و فیسبوک جزو قرارداد هیچ یک از فیلم‌های دنیل رادکلیف نبوده چون او به شدت با حضور در این شبکه‌ها مخالف است. به نظر این بازیگر بیست و هفت ساله تمایل سلبریتی‌ها برای به اشتراک گذاری جزییات زندگی روزمره‌شان با میلیون‌ها طرفدار – آنهم به صورت روزانه – دیوانگی است!


Getty

علیرغم این نقطه نظرها، رادکلیف در مصاحبه اخیرش با نیویورک تایمز گفته که به صورت ناشناس از توییتر استفاده می‌کند. به نظر می‌رسد این بازیگر یک اکانت ناشناس دارد تا بتواند مثل مردم عادی از شبکه‌هایی مثل توییتر استفاده کند.

دنیل رادکلیف در این مصاحبه گفته است: «فکر می‌کنم توییتر برای اهداف و افراد خاصی بسیار کاربردی است. من از خواندن توییت‌های برخی افراد در این شبکه اجتماعی واقعاً لذت می‌برم. اما مطمئن نیستم توییتر بتواند برای کسی در موقعیت من همین کارایی را داشته باشد.»

حریم شخصی یکی از مهمترین مسائل برای این بازیگر جوان است که اتفاقاً همین الان یک تئاتر با همین نام روی صحنه دارد. تئاتری که در تاثیر تکنولوژی روی هویت افراد را بررسی می‌کند و نقدهای خوبی هم دریافت کرده است. دنیل رادکلیف از سال 2013 تا کنون از ایمیل هم استفاده نکرده و فقط برای مسائل مربوط به تیم فوتبال فانتزی به ایمیلش سر می‌زند!

وقتی خبرنگار نظر رادکلیف درباره تکنولوژی را پرسید، جواب جالبی دارد: «من سه سال پیش اکانت ایمیلم را ساختم. می‌خواستم به یک لیگ فوتبال فانتزی بپیوندم و به همین خاطر به اکانت ایمیل نیاز داشتم.»

هربار خبرنگاری به رادکلیف می‌رسد حتماً درباره مجموعه فیلم‌های هری پاتر سوال می‌پرسد. خبرنگار نیوبورک تایمز هم از این قاعده مستثنی نیست و از رادکلیف پرسید کدام سری از مجموعه فیلم‌ هری پاتر را بیشتر دوست دارد. جواب رادکلیف به این سوال هم کمی متفاوت است: «اگر بخواهم بهترین را انتخاب کنم، سری پنجم (هری پاتر و محفل ققنوس) را انتخاب می‌کنم. این سری بین طرفداران خیلی محبوب نیست اما من در این فیلم بیشتر با گری الدمن (بازیگر نقش سیریوس) کار کردم که برای من به معنی پیشرفت در بازیگری محسوب می‌شود.»


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان