ماهان شبکه ایرانیان

چگونه رژ گونه بزنیم؟-قسمت دوم

هنگامی که درمورد آرایش کردن بحث به میان می‌آید، معمولا رژ گونه را در نظر نمی‌گیریم و یا آن را فراموش می‌کنیم، اما مزایای استفاده از آن نباید نادیده گرفته شود

آرایشهنگامی که درمورد آرایش کردن بحث به میان می‌آید، معمولا رژ گونه را در نظر نمی‌گیریم و یا آن را فراموش می‌کنیم، اما مزایای استفاده از آن نباید نادیده گرفته شود. رژ گونه مناسب، به چهره شما زیبایی دو چندان می‌دهد و گونه‌های شما را جذاب‌تر نشان می‌دهد. هم‌چنین باعث می‌شود که شما جوان تر، شاداب‌تر و سرزنده‌تر به نظر برسید. بعضی از خانم‌ها نمی‌دانند که چه نوع و چه رنگ رژ گونه ای برای آن ها مناسب است و علاوه بر این، آن ها نحوه استفاده¬ از آن را به بهترین شکل نمی‌دانند. در زیر مطالبی که لازم است درمورد رژ گونه و نحوه استفاده از آن بدانید، بیان شده است:

آرایشI. از برس و یا پَد رژ گونه مناسب استفاده کنید:

می‌توانید بجای استفاده از پَد یا برس رژ گونه، از انگشتان دست خود برای مالیدن رژ گونه روی گونه‌های‌تان استفاده کنید. اما اگر رژ گونه خود را با استفاده از پَد و یا برس مخصوص بزنید، تمیز تر و منظم تر است. هر کدام از انواع مختلف رژ گونه را باید به روشی مختص به آن روی گونه ها مالید:

• رژ گونه‌های پودری را بهتر است با برس‌های سر پهن به صورت زد.

 • رژ گونه‌های کِرِمی را می‌توان با انگشتان دست و یا با استفاده از برس‌هایی سر صاف در اندازه‌ی متوسط روی گونه مالید.

• برای مالیدن رژ گونه‌های مایع روی گونه می‌توان از انگشتان دست و یا برس‌هایی که سر آن‌ها پلاستیکی است، استفاده نمود.

آرایشاستفاده از رژ گونه:

a. رژ گونه را در مکان‌هایی که دارای نور کافی هستند روی گونه‌های خود بزنید: حتما رژ گونه را باید در مکانی که دارای نور کافی و مناسب است به گونه‌های خود بمالید، در غیر این صورت متوجه نمی‌شوید که چه مقدار رژ گونه روی گونه‌های شما است. ممکن است مقدار آن زیاد از حد باشد و صورت شما مصنوعی به نظر برسد. بهترین گزینه، نور طبیعی است اما در مواقعی که نمی‌توانید زیر نور طبیعی آرایش کنید، استفاده از آینه ای که نور کافی به آن می‌خورد گزینه مناسبی است.

آرایشb. ابتدا کرم پودر و یا کرم زیر سازی آرایش به صورت خود بزنید:

رژ گونه شما باید روی کرم پودر زده شود. کرم پودر باعث می‌شود که قرمزی پوست شما محو شود و آرایش شما به مدت طولانی روی پوست‌تان بماند.

 c. رژ گونه خود را باید متناسب با فرم صورت‌تان بزنید:

اگرچه اکثر مردم به طور معمول رژ گونه را فقط روی برجستگی گونه خود می‌زنند، اما این این روش برای همه مناسب نیست. باید در هنگام استفاده از رژ گونه، به فرم صورت خود نیز توجه کنید:

• صورت‌های گرد: برای لاغر نشان دادن صورت‌های گرد، رژ گونه را فقط روی استخوان گونه خود بزنید. (برای این کار صورت خود را به شکل ماهی دربیاورید تا استخوان گونه شما بهتر نمایان شود و سپس رژ گونه را روی آن بمالید). رژ گونه را باید به صورت رفت و برگشتی به صورت خود بمالید.

• صورت های کشیده: برای متناسب نشان دادن این نوع صورت ها، مقدار کمی از رژ گونه را زیر برآمدگی گونه‌های‌تان بزنید. رژ گونه را به قسمت های دیگر صورت خود نزنید.

• صورت‌های قلبی شکل: برای بر قراری توازن در این مدل از صورت‌ها، رژ گونه را زیر برجستگی گونه خود بزنید. رژ گونه شما باید مخروطی شکل زده شود.

• صورت های مربعی شکل: برای ایجاد تناسب در این صورت‌ها، رژ گونه را مانند خطی صاف بزنید.

• صورت های بیضی شکل: ایجاد توازن در این مورد صورت‌ها تنها از طریق زدن رژ گونه روی برجستگی گونه‌ها امکان پذیر است و باید رژ گونه را به خوبی روی پوست خود پخش کنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان