ماهان شبکه ایرانیان

تاریخچه برند Puma

Puma جزء آن کمپانی‌های پوشاک ورزشی ای است که همواره سلطه بر صنعت پوشاک و تجهیزات ورزشی داشته است. در سراسر تاریخ، محصولات Puma  همواره مورد استفاده بهترین و با استعداد ترین ورزشکاران جهان بوده است.

برند پوما

Puma جزء آن کمپانی‌های پوشاک ورزشی ای است که همواره سلطه بر صنعت پوشاک و تجهیزات ورزشی داشته است. در سراسر تاریخ، محصولات Puma  همواره مورد استفاده بهترین و با استعداد ترین ورزشکاران جهان بوده است.

برند پوما

برند Puma شروع جالبی داشته است؛ داستان Puma با دو برادرِ با استعداد در زمینه ساخت کفش‌هایی با افزایش توانایی ورزشکاران آغاز شد.  Rudolf Dassler و Adolf Dassler  در سال 1924 کارخانه تولیدی کفش برادران Dassler را تاسیس کردند. اولین اختلاف آنها در سال 1936 به وجود آمد.Puma  در سال 1948  توسط Rudolf Dassler تاسیس شد و دارایی‌های شرکت قبلی بین این دو برادر به طور مساوی تقسیم شد. در همان سال Puma  اولین کفش فوتبال خود به نام  Atom  را روانه بازار کرد. اولین ورود اصلی Puma در دنیای فوتبال در سال 195 بود؛ زمانی که کفش‌های Super Atom را با استوک‌هایی در کف آن روانه بازار کرد. در سال‌های بعد، Puma مدل پیشرفته تری از کفش قبلی خود به اسم Brasil را عرضه کرد و در جام جهانی 1958 ،تیم ملی برزیل با پوشیدن کفش‌های Puma، تیم ملی سوئد را بردند؛ ؛ این کار باعث مشهور شدن جهانی Puma شد.

کفش پوما

در سال 1960 ، Puma موفق به اختراع راه‌کار جدیدی در حرارت دادن به کفه کفش شد و این کار باعث شد که کفه کفش بهتر بچسبد. در دهه 60 میلادی ورزش‌کاران مطرح جهان از جمله Pelé و ستاره تیم ملی پرتغال ، Eusebio ، در مسابقات جهانی ار کفش‌های Puma استفاده کردند و در نتیجه Puma تبدیل به ستاره درخشان صنعت لوازم ورزشی شد. لوگو معروف Puma که در آن گربه ای در حال پریدن است، در سال 1967 معرفی شد؛ این لوگو در حقیقت زاییده افکار یک انیماتور از Nuremberg ، به اسم  Lutz Backesبود. این لوگو در سال 1979 اصلاح شد و تبدیل به گربه ای که از روی گوشه نام Puma می‌پرد ، شد. هم اکنون این لوگو بر روی تمام کفش‌ها و پوشاک Puma دیده می‌شود  که نشانه کیفیت و توجه فوق العاده Puma به جزئیات است.

استوک ورزشی پوما

Puma در سال 1968 در کانون توجهات قرار داشت .دهه‌های 70، 80 ، 90 میلادی، ادامه پیروزی ورزشکارانی که از محصولات Puma استفاده می‌کردند ، شهرت بیشتری برای این کمپانی به ارمغان آورد. Puma   در سال 1996 توانست توجه جهان را ،زمانی که Linford Christie در یک کنفرانس خبری با لنزی که بر روی آن نقش گربه لوگوی Puma حک شده بود ظاهر شد، جلب کند.

کفش پوما

از سال 2000 تا به امروز تمرکز اصلی Puma گسترش خط تولید لوازم مربوط به ورزش فوتبال است. همچنین Usain Bolt مهم‌ترین دلیل بودن Puma در کانون توجهات مردمی‌در این چند سال اخیر بود. Puma تلاش برای به دست آوردن اسم و رسمی‌بیشتر را در سال 2014 ادامه داد تا توانست با عرضه کفش‌های مخصوص فوتبال evoPOWER و همچنین ظاهر نوآورانه تجهیزات فوتبالی در جام جهانی برزیل، به این مهم دست یابد.

داستان Puma پیام مهمی‌را به ورزشکاران می‌دهد " با تلاش زیاد و پشتکار، می‌توانید پله‌های ترقی را طی کنید."


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان