۱۵ سریال محبوب سال ۲۰۱۶ [قسمت اول]

با رسیدن به ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۶ وقت آن رسیده است که نگاهی به سریال ها و بازیگرانی که در طول سال با آن‌ها وقت گذرانده‌ایم بی اندازیم. در اینجا پانزده سریال از بهترین سریال ها را که در نمایش خانگی و طول هفت ماه‌نشان داده‌شده‌اند را بررسی می‌کنیم. با بنیتا همراه باشید. از انتها به ابتدا:

با رسیدن به ماه‌های پایانی سال 2016 وقت آن رسیده است که نگاهی به سریال ها و بازیگرانی که در طول سال با آن‌ها وقت گذرانده‌ایم بی اندازیم. در اینجا پانزده سریال از بهترین سریال ها را که در نمایش خانگی و طول هفت ماه‌نشان داده‌شده‌اند را بررسی می‌کنیم. با بنیتا همراه باشید. از انتها به ابتدا:


15- پیشوا (Preacher) 


بعد از یک دهه همراهی کردن با شرکت مارول (MARVEL CINEMATIC UNIVERSE) درزمینهٔ تولیدات سینمایی و سریالی، اکنون دومنیک کوپر، نقشی را به نام جیسی کلاستر (JESSE CUSTER) خلق کرده است. کسی که نقش یک کشیش را بازی می‌کرد و وقتی پای یک فرقه عجیب به میان باز می‌شود، او نقشش تغییر می‌کند. پس از سقوط یک هواپیما، روند سریال به‌کندی پیش می‌رود. ولی به لطف بازی 3 گانه جویی گیلگان (JOE GILGUN) در نقش یک خون‌آشام ایرلندی و دو نقش دیگر به نام‌های سیث روگن (SETH ROGEN) و ایوان گلدبرک (EVAN GOLDBERG) که در نقش یک تیم ظاهر می‌شوند این سریال طرفداران خودش را علیرغم روند کند خودش از دست نخواهد داد.



14- عجایب (Stranger Things) 


یکی دیگر از موفق‌های شبکه نتفلیکس (NETFLIX) که در بررسی‌های ما قرار دارد سریال عجایب (Stranger Things) است که علت آن‌ها یک انفجار نئونی و تماس آن‌ها با این حادثه عجیب است. داستان از جایی شروع می‌شود که ویل بیرز (WILL BYERS) جوان با بازی (NOAH SCHNAPP) به‌صورت عجیبی ناپدید می‌شود، دوستان صمیمی و دوچرخه‌سوار او به کمک یک سازه دستی دوستشان (میلی به ای براون (MILLIE BOBBY BROWN)) به دنبال پیدا کردن اسرار شهر خود می‌گردند. اسراری که بسیار مرموز و عجیب هستند. برای مشتاقان سریال‌هایی در سبک دهه هشتاد میلادی، ما شمارا به خاطر دیدن هشت قسمت از این سریال، پس از دیدن قسمت یک سریال اصلاً سرزنش نخواهیم کرد.


13- شهر بزرگ (BROAD CITY) 


یک سریال که از تعداد بی‌نهایت صحنه خنده‌دار تشکیل‌شده است. شاگردان امی پولر (AMY POEHLER)، گلازر (GLAZER) و ابی (ABBI) ژاکوبسن (JACOBSON) به‌عنوان دو دخترعمو که شکل یهودی وار زندگی واقعی خودشان است را بازی می‌کنند. ایلانا (ILLANA) یک فرد خجالتی و ابی (ABBI) یک فرد عصبی هستند که برای کار به نیویورک می‌روند. این فصل شامل مشکلات مسکن و خانه آن‌ها و همچنین شرکت در مناظره هیلاری کلینتون است. اگر هنوز شما اصطلاح YAS QUEEN" را نمی‌دانید بهتر است این سریال را ببینید. مطمئناً معتاد دیدن آن خواهید شد.

12- کیمی اشمیت شکست‌ناپذیر (Unbreakable Kimmy Schmidt) 


چگونه می‌توان یک آدم‌ربایی را به شوخی تبدیل کرد، تینا فی در طنز تلویزیونی خود این کار را انجام داد. طنزی که سال پیش در آمریکا پخش و با استقبال مواجه شد. فی توانست جای خودش را میان بقیه سریال ها باز کند و حالا او شروع به سریال‌هایی با موضوعات دردآور ولی به شکلی مضحک است. با دیدن این سریال شما درد در شکمتان از جایی به‌جای دیگر خواهد رفت، درد که ناشی از خنده زیاد است! خنده‌هایی که گاها نکات ظریفی در آن‌ها نهفته است، بنابراین اگر نکته‌سنج هستید دوباره آن را ببینید که بتوانید نکته‌های جالبی از آن دریافت کنید، لیسا کودرو (LISA KUDROW)، امی سداریس (AMY SEDARIS)، انا کمپ (ANNA CAMP)، ایس-تی (ICE-T)، دیوید کروس (DAVID CROSS) و جف گادبلوم (JEFF GOLDBLUM) از بازیگران این سریال هستند.

11- مردگان متحرک (THE WALKING DEAD) 


این نام برای بسیاری آشنا است، نامی که شش فصل از پخش آن می‌گذرد. نگان (NEAGN). یادآوری زمانی که یک شخصیت بد به‌شدت توسط بقیه دست انداخته شود، سخت است. تمسخرها در پایان فصل قبل شروع شد و این بهانه باعث شد تا سال جدید هم این تمسخرها ادامه پیدا کند تا جایی که به یک پایان آخرالزمانی منجر شود. پایانی که می‌تواند برای دهه هفتاد میلادی‌ها به‌عنوان کابوس باشد. همانند سریال سیپمسون ها (THE SIMPSONS) که با یک سوال که چه کسی به اقای بورنز شلیک کرد پایان یافته است، سریان مردگان متحرک هم که با یک سوال مسخره در سبک سریال: داستان های جالب (cliffhanger) پایان یافته است. باید تا اکتیر منتظر بمانیم تا بداینم چه کسی اقای نگان را کشته است.

10- معاون (THE VEEP) 


سال 2016 همانند سال هایی شده است که سیاست در میان زندگی مردم وارد شده است و سیاست های مسخره ای همانند بورس، از زندگی مردم خارج شده است. در این میان سریالی همانند معاون (THE VEEP) هم این کار را راحت تر کرده است. در فصل پنج این سریال، ارماندو لانوچی از سریالی که خودش آن را تهیه کرده خارج شود ولی معاون (THE VEEP)، همواره به‌عنوان یکی از خشمگینانه ترین و بد دهن ترین مواردی است که تاکنون درزمینهٔ طنز سیاسی تاکنون ساخته شده است. این سریال محبوبیت خودش را از میان صندوق های رای انگلیس و امریکا بدست اورده است.

 

با ما در دو قسمت بعدی همراه باشید.

 

مقالات مرتبط

15 سریال محبوب سال 2016 -(قسمت دوم)

cillian-murphey


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر