۵ توصیه برای انتخاب مناسب کراوات

این روزها، بیشتر افراد لباسهای راحت و اسپورت را به لباسهای رسمی ترجیح می دهند

 کروات

این روزها، بیشتر افراد لباسهای راحت و اسپورت را به لباسهای رسمی ترجیح می دهند. اما بنا به شرایط، درمراسم رسمی، هر فردی مجبور است تا لباسهای رسمی به تن کند ودر لباسهای رسمی آقایان، آنچه نقش پررنگ و مهمی دارد، استفاده از کراوات است. یک کراوات خوب و مناسب، شما را به مراتب خوش تیپ تر از آنچه هستید می کند ولی اگرکراوات خوب و با کیفیتی استفاده نکنید، ممکن است همین کراوات، تاثیری منفی در تیپ شما داشته باشد وشما را کلی از هدفتان دور کند. در اینجا قصد داریم تا با یادآوری چند نکته کلی و اساسی به شما کمک کنیم تا همیشه با کراوات زدن، خوش تیپ باشید.

بستن کروات

اول: باید بدانید که کاربرد استفاده از کراوات چیست.؟

باید از کیفیت و جنس کراوات آگاه باشید و درعین حال بدانید که برای چه مناسبتی دارید کراوات می زنید. بهترین حالت این است که جنس آستر کراوات شما 100% پنبه ای باشد. آستر کراوات به شما کمک می کند تا آسان تر بتوانید آن را گره بزنید و درعین حال مچاله نمی شود. معمولا کراوات های باکیفیت، دارای سه لایه پارچه ای هستند.

کروات

دوم: ترکیب هرنوع کراوات با هر پیراهنی خوب در نمی آید.

به همین خاطر باید با دقت و احتیاط انتخاب کنید. پیراهنهایی با یقه های بزرگ، با کراوات های بزرگ، با گره کراوات بزرگ خوب می شوند. پیراهن هایی با یقه کوچک با کراواتهای باریک، با گره کوچک جور در می آیند. مراقب باشید که کراواتی که استفاده می کنید طرحی شبیه به طرح پیراهنتان نداشته باشد. به طور کلی توصیه می شود که اگر پیراهنتان طرحدار است، از کراواتی ساده و بدون طرح استفاده کنید و بالعکس.

به سراغ کراواتی بروید که دربین رنگهایش، رنگی شبیه به رنگ پیراهن یا کت و شلوار شما وجود داشته باشد یا دست کم نزدیک به این رنگ باشد.

کروات

سوم: ساختار لباسهایتان واقعا مهم است و باید این را درنظر داشته باشید که اگر مثلا جلیقه یا پالتو می پوشید،

باید به سراغ کراواتی پشمی یا از جنسی زمخت بروید. ولی با یک کت و شلوار معمولی، کراواتی ابریشمی یا ظریف هم کفایت می کند

چهارم: توجه کنید که کراوات شما تا بخش بالای کمربندتان بیاید.

کراوات شما باید بین 5.5 تا 10 سانتی متر عرض داشته باشد و دو تا 4 وجب هم طول. توجه کنید که کراوات شما بیش از حد بلند نباشد که به روی کمربندتان قرار گرفته و البته نباید بالاتر از نافتان هم بایستد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که تیپ کلاسیک را می پسندید، به سراغ کراوات های عریض تر بروید.

کروات

پنجم: گره کراوات باید روی دکمه بالایی پیراهنتان قرار بگیرد و آن را کامل بپوشاند ولی نباید احساس ناراحتی بکنید.

اگر می خواهید تیپی اسپورت داشته باشید می توانید دکمه بالای پیراهنتان را نبندید و کمی کراواتتان را شل کنید تا تیپی جوانانه، اسپورت و شیک داشته باشید.

درنهایت باید در نظر داشته باشید که برای شستشوی کراواتها بهتر است آنها را به خشکشویی بدهید. چون با شستشوی نامناسب، کراوات شما خیلی زود آسیب می بیند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر