حجت الاسلام گواهی:

نوک پیکان حمله دشمنان به فعالیت‌های جهادی سپاه است

مسئول سازمان بسیج طلاب گفت: نوک پیکان حملات دشمن به فعالیت های جهادی سپاه نشان دهنده اثرگذاری فعالیت های اقتصادی سپاه برای مقابله با تحریم ها و عدم وابستگی به بیگانگان است.

نوک پیکان حمله دشمنان به فعالیت‌های جهادی سپاه است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه تهران و مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون با اشاره به نقش دشمن برای تخریب چهره اقتصادی سپاه، اظهار کرد: به برکت فرهنگ ایثار و شهادت نظام الگویی کشور ما متحول و این فرهنگ وارد عرصه سیاسی و اقتصادی شده است و دشمنان انقلاب، برای مقابله با فعالیت های سپاه، طوری وانمود کنند که سپاه به عنوان یک نیروی مردمی و انقلابی، نگاه منفعت طلبانه ای برای حضور در عرصه اقتصادی دارد.

وی ادامه داد: همانطور که شاهد هستیم، این روزها نوک پیکان حملات رسانه های معاند به سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشانه رفته است؛ البته این مساله چیز جدیدی نیست اما تمرکز رسانه های غربی بر فعالیت های جهادی سپاه پاسداران این روزها از اهمیت زیادی برخوردار است.

حجت الاسلام گواهی خاطرنشان کرد: رسانه های فارسی زبان همچون صدای آلمان، صدای آمریکا، بی بی سی فارسی، رادیو فرانسه، رادیو زمانه و بالاترین در روزهای اخیر با افزایش حملات خود علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ورود توانمند سپاه به عرصه جهادی را مورد سوال قرارداده و به زعم خود آن را به چالش کشیده اند.

وی گفت: همه این ها نشان دهنده اثرگذاری فعالیت های اقتصادی سپاه برای مقابله با تحریم ها وعدم وابستگی به بیگانگان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان